אנונימוס מודיע: ב-11 בדצמבר "יום הטרלה מיוחד נגד דאעש"

לפי הפרסום, המחאה תתקיים בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב ובעולם "האמיתי" - שבע ערים בארצות הברית כבר נקבעו כמקומות שבהם יתקיימו פעילויות אלה

הפעם, חובשי המסיכות של אנונימוס הצליחו עוד פחות מהרגיל. צילום: BigStock

בעקבות פריצתם של כמה מאות חשבונות טוויטר (Twitter) של דאעש, הכריז ארגון אנונימוס (Anonymous) שבכוונתו להמשיך את פעילותו כנגד הטרור באופן מוצהר ורשמי עם "יום הטרלה מיוחד נגד דאעש".

בידיעה שפורסמה באתר GhostBin, טען חבר אנונימוס: "נלעג להם על כמה שהם אידיוטים". הדובר הוסיף ופנה בשם הארגון לקוראים: "אנחנו מבקשים מכם להראות סולידריות ולעזור במאבק כנגד דאעש על-ידי הצטרפות להטרלה המאסיבית שלנו. אינכם חייבים להיות חלק מהארגון כדי להצטרף ליום ההטרלה, כל אחד יכול לפעול ואין כל צורך בכישורים מיוחדים".

לפי הפרסום, המחאה נקבעה ל-11 בדצמבר ותתקיים בפייסבוק (Facebook), טוויטר, אינסטגרם (Instagram), יוטיוב (YouTube) ובעולם "האמיתי" – שבע ערים בארצות הברית כבר נקבעו כמקומות שבהם יתקיימו פעילויות מחאה.

הארגון מעודד משתתפים פוטנציאליים להעלות תכנים כמו תמונות קומיות וממים בנושא דאעש, ולתייג אותם תחת ההאשטג #Daesh. אנונימוס הודיעו בנוסף כי יעשה שימוש בהאשטגים שלטענתם פופולריים בקרב תומכי דאעש. המחאה החיה תכלול לדברי הארגון "תמונות, סטיקרים ואיורים קומיים שיפוזרו ברחבי הערים".

יעילותם של הממים במלחמה נגד הטרור העולמי טרם נאמדה אמנם, אבל מוקדם יותר השנה טענו באנונימוס כי הצליחו להוריד כ-800 דפים של דאעש בפייסבוק ובטוויטר. "אנחנו נראה להם מה הם באמת. הם לא פועלים בשם שום דת ובטח שלא פועלים בשם האל", נכתב בפוסט של ארגון ההאקרים חובשי המסכות. "הם שטופי מוח וממשיכים בהעברת הפרופגנדה שלהם נגד המערב למאמיניהם מגיל ילדות ועד זקנה, בעוד שבמציאות הם פשוט מגדילים את הריחוק בין ארצות באמצעות הפצת דברי שטנה אודות רבות ממדינות העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים