גוגל הופכת את שירות המפות שלה לפעיל גם במצב לא מקוון

הגרסה החדשה של Google Maps מאפשרת למשתמשים להוריד מפות ערים, כך שרחובות ועסקים יאוחסנו על הטלפון הנייד שלהם, כדי שלא יהיו תלויים בחיבורי הרשת לצורך היעזרות בשירות ● האפליקציה המעודכנת עוברת אוטומטית למצב החדש כשהיא מזהה שהחיבור לרשת הופך ללא זמין

Google Maps

Google Maps היא כלי עזר מצוין ופופולרי במיוחד לצורך ניווט בנהיגה, אבל עד היום כשלא הייתה למכשיר שעליו האפליקציה מותקנת גישה לאינטרנט, היה השימוש בה הופך גם הוא ללא זמין והאפליקציה ללא יעילה בעליל. ענקית התקשורת, שהבינה את הדברים, החליטה לשנות את האפליקציה ולהתאים אותה גם לעבודה במצב לא מקוון. מעכשיו יוכלו נהגים, שנותרו בעבר מתוסכלים בשל איבוד החיבור לרשת והפסקת שירות האפליקציה, להיות בטוחים ביציבות השירות ולהפקיר את עצמם להנחיות הניווט בכל מצב, עם חיבור רשת או בלעדיו.

הגרסה החדשה של Google Maps מאפשרת למשתמשים להוריד מפות ערים, כך שרחובות ועסקים יאוחסנו על הטלפון הנייד שלהם, כדי שלא יהיו תלויים בחיבורי הרשת לצורך היעזרות בשירות. האפליקציה המעודכנת עוברת אוטומטית למצב החדש כשהיא מזהה שהחיבור לרשת הופך ללא זמין.

בגרסת האופליין יקבלו המשתמשים עדיין, כך מסתבר, מידע אודות שעות פתיחה של עסקים, אפשרויות יצירת הקשר איתם ודירוגם, ואולם האפליקציה במצבה הלא מחובר לא תוכל לספק לנהגים, מן הסתם, אינפורמציה בדבר מצב התנועה העכשווי לצורך בחירת נתיב נסיעה מועדף.

"כשיאותר חיבור, המערכת תעבור בחזרה למצב אונליין באופן אוטונומי, כך שהנהגים יוכלו לחזור לגישה לשלל האפשרויות של האפליקציה בקלות, כולל לקבלת עדכוני תנועה למסלולם הנוכחי", כתבה אמנדה בישופ, מנהלת מוצר בגוגל (Google ), בפוסט שפרסמה בבלוג החברה השבוע. "בהגדרת ברירת המחדל, תוריד האפליקציה מפות אזוריות למכשירי הלקוחות רק באמצעות חיבור אלחוטי (Wi-Fi), כדי למנוע עומס", הבהירה בישופ בפוסט.

Google Maps  היא הפופולרית ביותר מבין אפליקציות המפות כיום, ובכל זאת, החברה היא גם בעלת אפליקציית Waze, שאותה רכשה ממפתחיה הישראלים בשנת 2013 בכמיליארד דולר. את החידושים באפליקציה, שנכנסו רק עתה לתוקף, חשפה גוגל בכנס Google I/O כבר בחודש מאי השנה. העדכון זמין כרגע רק למשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד, אבל עדכון ל-iOS, כך מבטיחים בחברה, צפוי בקרוב. גוגל עתידה, אגב, להשיק בקרוב עוד אפשרויות לא מקוונות למוצריה, כך שיש בהחלט למה לחכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים