מאסתם בזימון פגישות מרובות משתתפים? למיקרוסופט הפתרון

אפליקציה חדשה תפתור לכם את מלחמות זימוני הפגישות המתנגשות לכל אחד ועיסוקיו ● כעת אין למעשה צורך לבדוק בפועל את לוחות הזמנים של המשתתפים האפשריים בפגישה

מיקרוסופט פותרת בעיות לו"ז. צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) ממשיכה להשיק אפליקציות חדשות שמיועדות לשימוש משרדי/עסקי, פרי פרויקט הגראג' של החברה, כשגם הפעם מדובר באפליקציה שמושקת דווקא קודם כל לסביבת ה-iOS של אפל (Apple). האפליקציה החדשה, שזכתה לשם Invite, מיועדת לפי מיקרוסופט להקל על הזימון של פגישות מרובות משתתפים.

יוזם הפגישה, שעדיף לפי מיקרוסופט שיהיה מחובר ל-Office 365 לסביבה ארגונית או סביבה לימודית, שולח את הפגישה שהוא רוצה ליצור למשתתפים הפוטנציאליים תוך שהוא שולח יחד עם ההזמנה מספר מועדים אפשריים לקיום הפגישה. מקבלי ההזמנה בוחרים את המועד והשעה המתאימים להם מבין האפשרויות שעומדות לרשותם, ולאחר זמן קצר השולח רואה בהזמנה ששלח את ההתפלגות – תמונות של המוזמנים האפשריים מתחת למועדים השונים – ובסופו של דבר הוא קובע מהי העת המועדפת על הרוב וסוגר את ההזמנה.

כך, לפי מיקרוסופט, אין למעשה צורך לבדוק בפועל את לוחות הזמנים של המשתתפים האפשריים בפגישה, מה שגם בדרך כלל אינו אפשרי בעת ששולחים הזמנה אל מחוץ לארגון.

למרות, שכאמור, מיקרוסופט מכוונת את האפליקציה החדשה לשימוש ב-Office 365, וכמו במקרה של אפליקציית הדואר/שיחה Send מאפשרת לשאוב מהמערכת את רשימת אנשי הקשר, האפליקציה ניתנת לשימוש גם עם חשבונות דואר אחרים כגון Gmail, Outlook.com ויאהו (Yahoo!).

האפליקציה כרגע זמינה למכשירי iPhone בארצות הברית וקנדה, אך תפתח בהמשך לשימוש ברחבי העולם וכן צפויות גרסאות לאנדרואיד (Android) ול-Windows Mobile.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים