"החצוצרה מחברת בין הצלילים לקהל בדרך מופלאה וטבעית"

בכירי ההיי-טק מספרים על קטעי המוזיקה שהשפיעו עליהם ● והפעם: סאבו דיאב, סמנכ"ל שיווק עולמי ב-Infinidat, מספר על היוצר שיכול לגרום לו לעלות על מטוס כדי לראות אותו בהופעה חיה בכל מקום בו יופיע

סאבו דיאב, מנהל שיווק בינלאומי ב-Infinidat

"איברהים מעלוף יכול לגרום לי לעלות על מטוס ולנסוע לאן שצריך על מנת לראות אותו בהופעה חיה. מעלוף הוא אחד מאותם יוצרי ג'ז יוצאי דופן שמצליחים לחבר בין מוזיקה מודרנית לבין שורשים אוריינטליים עמוקים, ולעשות זאת בחן, ברגש ובהרמוניה מושלמת", מספר סאבו דיאב, סמנכ"ל שיווק עולמי ב-Infinidat .

"כג'זיסט צרפתי ממוצא לבנוני, הוא מבקר ביצירותיו שוב ושוב במקום הולדתו, ומתרפק על צלילי ילדותו בלבנון. באמצעות החצוצרה שלו הוא מצליח לחבר בין הצלילים הללו לקהל המאזינים המערבי בדרך מופלאה וטבעית, אף כי מדובר בכלי שעל פניו אין בינו לבין המוסיקה המזרחית כל חיבור".

"בקטע 'ביירות', שמתנגן בסופו של האלבום, חוזר מעלוף לרחובות העיר ביירות, גם במוזיקה וגם במראות, כפי שצולמו בקליפ היפה שלו. זהו קטע חזק מאד ואישי, יש שאומרים שיש בו אפילו סוג של קינה מודרנית. הקטע הזה מרגש אותי לעיתים יותר מרוב השירים שלו, מאחר שהוא מפגין בו לא רק יכולות נגינה גבוהות ושליטה מדהימה בכלי, אלא גם מקום רגשי ולא מקובע שמנסה להביא קולות ושילובים לא שכלתניים – אותם שילובים שהופכים את מוזיקת הג'ז למדהימה".

Ibrahim Maalouf – Beirut
מתוך האלבום: Diagnostic
נכתב על ידי: Ibrahim Maalouf

אוהבים מוזיקה? רוצים להיות שותפים במיזם מוזיקלי מרגש? לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים