עמית ברקאי, איי-פרוסיס: "תחום האנליטיקה בישראל בפיגור לעומת העולם"

"פתרונות אנליטיקה מספקים ללקוחות תובנות והמלצות לפעולה בזמן אמת", אמר ברקאי, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "כך ארגונים יכולים לא רק לדעת את מה שמתרחש בהווה, אלא גם לחזות את העתיד ולנצל את החיזוי על מנת לייצר יתרון תחרותי"

עמית ברקאי, מנכ"ל איי-פרוסיס

"בתחום הניתוח המתקדם, Analytics, ישראל נמצאת בפיגור לעומת העולם, וזו הזדמנות לשוק המקומי לשפר את מצבו", כך אמר עמית ברקאי, מנכ"ל איי-פרוסיס (iProsis).

ברקאי דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת הכנס הארצי של משתמשי סאפ, ISUG 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 9 בספטמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. את רב השיח הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

איי-פרוסיס היא שותף עסקי של סאפ (SAP) בתחום פתרונות האנליטיקה, ומיישמת את פתרונות SAP Analytics. לדברי ברקאי, "מחקרים מצביעים על כך שתחום החיזוי האנליטי הוא הדבר הבא בתחום. מרבית הארגונים גורסים כי חיזוי אנליטי הוא כרגע השקעה בעלת עדיפות גבוהה עבורם, בשל ההבנה שהטמעת פתרון שכזה יספק להם יתרון תחרותי באמצעות מרכיבים כגון חיזוי, צרכי לקוחות וזיהוי מגמות בשוק".

כך, אמר ברקאי, "בעוד שבעולם כ-15% מהארגונים כבר הטמיעו פתרונות לתחום האנליטיקה, מבוססי SAP HANA, הרי שבישראל מדובר באחוזים בודדים בלבד". הוא סיים בציינו כי "מדובר בהזדמנות עסקית עבור ארגונים ואני מעריך כי בשנה הבאה הנתון יגדל והשוק המקומי יעסוק בכך יותר, הן בשל היתרונות הגלומים בו, והן בשל הפשטות שפלטפורמת HANA מביאה לו. פתרונות אנליטיקה מספקים ללקוחות תובנות והמלצות לפעולה בזמן אמת. כך, ארגונים יכולים לא רק לדעת את מה שמתרחש בהווה, אלא גם לחזות את העתיד ולנצל את החיזוי על מנת לייצר יתרון תחרותי".

יוסי שקד, מנכ"ל מבקיעים פתרונות תוכנה, אמר כי החברה מתמחה בהבאת ידע ומוצרים ובפיתוח שווקים אל ומחוץ לישראל, בדגש על מדינות דוברות ספרדית ופורטוגזית, לצד היותה שותפה עסקית של סאפ.

יוסי שקד, מנכ"ל מבקיעים פתרונות תוכנה

יוסי שקד, מנכ"ל מבקיעים פתרונות תוכנה

"סיכמנו עם שלושה אינטגרטורים מספרד ופורטוגל, על הבאת והוצאת ידע מהם לשוק המקומי", אמר שקד. "הדבר יסייע ללקוחות הארגוניים בארץ לפשט תהליכים".

לדבריו, "קיים בעולם ידע רחב במגוון תחומים. הנגשת ידע זה לשוק המקומי יכולה להוזיל עלויות של פרויקטים ולקצר תהליכים". הוא סיים בציינו כי "הנחלת ידע זה תסייע גם לאינטגרטורים וגם ללקוחות הארגוניים, כיוון שכולם נדרשים כיום לפרויקטים מהירים".

משתמשי סאפ? מתעניינים בתחום? הירשמו לכנס ISUG 2015, בהפקת אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים