סוני השיקה שני מכשירים שמתמקדים במצלמה

ה-C5 Ultra מגיע עם מצלמה קדמית של 13 מגה-פיקסל ומבזק שמאפשר צילומי סלפי איכותיים גם בתנאים לא אידיאליים ● ה-M5 מצויד מאחור במצלמת 21.5 מגה-פיקסל ובחיישן שמאפשר לבצע זום בלי לאבד מאיכות התמונה

ה-C5 Ultra של סוני. צילום: אתר החברה

סוני (Sony) השיקה מכשירי ביניים חדשים תחת מותג ה-Xperia שלה, שמתמקדים בעיקר בצילום. שניהם מתבססים על מערכות על שבב מבית היוצר של מדיה-טק (MediaTek), שהיא כיום אחת הספקיות המובילות של שבבים המיועדים לשימוש במכשירים המיועדים לשוק הביניים ולמטה מכך.

ה-M5, שהוא למעשה מחליפו של ה-M4 Aqua, הוא טלפון שמציע מסך 5 אינץ' ברזולוציית FHD. המערכת על שבב במקרה הזה היא ה-Helio X10, מהשבבים היותר מתקדמים של מדיה-טק. הוא מורכב מ-8 ליבות 64 ביט במהירות 2 ג'יגה-הרץ, 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ניתן להרחבה, תקשורת LTE וסוללה בנפח עבודה של 2,600mAh. אף על פי שהיא נחשבת לקטנה יחסית בדור הנוכחי של הטלפונים, לפי החברה אמורה הסוללה הזו להספיק ליומיים של שימוש במכשיר. ה-M5 מציע גם עמידות בפני מים ואבק בתקן IP65/IP68. הוא מגיע בצבעי זהב, שחור ולבן.

ה-C5 Ultra מציע אמנם מסך גדול יותר של 6 אינץ', אבל תצורה מעט נמוכה יותר. המאפיין הבולט שלו הוא מתיחת המסך כמעט עד לקצה הפיזי של המכשיר, עם שולי מתכת דקיקים במיוחד. המערכת על שבב היא MT6752 עם 8 ליבות 64 ביט במהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ, זיכרון עבודה של 2 ג'יגה-בייט, זיכרון פנימי לאחסון בנפח 16 ג'יגה-בייט הניתן להרחבה וסוללת 2,930mAh. לעומת חברו להשקה, הוא לא עמיד בפני מים. המכשיר יהיה זמין בצבעים שחור, לבן וטורקיז.

כאמור, הצילום הוא בלב ליבם של המכשירים, שיהיו זמינים כבר בשבועות הקרובים. ה-C5 Ultra מגיע עם מצלמת 13 מגה-פיקסל מקדימה ומאחור ויש בו מבזק קדמי, שמספק יכולת לצלם תמונות סלפי איכותיות גם בתנאי צילום לא אידיאליים. ה-M5 מצויד מאחור במצלמת 21.5 מגה-פיקסל ובחיישן מיקוד אוטומטי משולב, שלפי החברה מאפשר לבצע זום ברמה של עד פי שלושה בלי לאבד דבר מאיכות התמונה. המצלמה הזו תומכת גם בצילומי וידיאו ב-4K.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים