שתי חברות מישראל נבחרו ל-Challenge Up!

12 חברות בסך הכול נבחרו לתוכנית האצת הסטארט-אפים הבינלאומית, השואפת לסייע לחברות צעירות בתחום האינטרנט של הדברים להגיע מהר יותר לשוק באמצעות ליווי של מנטורים בינלאומיים

ישראל ב-Challenge Up!

12 חברות בסך הכל נבחרו להשתתף בתוכנית האצת הסטארט-אפים Challenge Up! של אינטל (Intel), סיסקו (Cisco), ודויטשה טלקום (Deutsche Telekom), ושתיים מתוכן הן חברות מישראל. התוכנית שואפת לסייע לחברות צעירות בתחום האינטרנט של הדברים להגיע מהר יותר לשוק באמצעות ייעוץ, נטוורקינג ופרויקטים משותפים. כל הנבחרות יתארחו בתוכנית חממה מותאמת בת ארבעה חודשים שתתקיים בקרקוב, ברלין, ולונדון, מחודשים יולי עד אוקטובר.

אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום חשפו אתמול (ג') את הסטארט-אפים שנבחרו להשתתף בתוכנית Challenge Up! במשך ארבעת החודשים הבאים יזכו הסטארט-אפים לליווי של מנטורים בינלאומיים ובסיוע בפיתוח המוצר, בניית המודל העסקי, עיצוב חוויית המשתמש ואסטרטגיית המכירות שלהן. חברות הסטארט-אפ שישלימו בהצלחה את התוכנית עשויות לקבל השקעה כספית משותפת מאינטל, סיסקו ודויטשה טלקום וכן מקרנות הון סיכון תאגידיות מובילות.

שתי חברות מישראל שזכו להיכלל בנבחרת הן Hi-Park המציעה טכנולוגיה לאיסוף נתונים בזמן אמת על מקומות חנייה פנויים אשר משתמשי הפתרון שולחים באמצעות מצלמות הסמארטפונים שלהם וכך מאפשרת לצמצם באופן משמעותי את משך הזמן הנדרש לחיפוש חנייה, והשניה היא n-Join המנצלת את ההתקדמות המהירה שהושגה עד כה באינטרנט של הדברים על מנת לאפשר למתקני ייצור להתנהל באופן גמיש יותר, להשיא את התפוקה ולצמצם את טביעת הרגל שלהם על הסביבה.

"תחרות Challenge Up! משכה אליה רעיונות וחדשנות המספקים מענה לצרכים אמיתיים של השוק. התוכנית מוכיחה שהמערכת האקולוגית באירופה לחברות הזנק היא מקור להתפתחויות פורצות דרך במגזר האינטרנט של הדברים", אמר מרסין הייקה, סגן נשיא אינטל ומנכ"ל אזור EMAR באינטל קפיטל. "שילוב המומחיות הקיימת בתעשייה עם רשת הקשרים של אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום מספק לחברות הסטארט-אפ של אירופה המתמחות באינטרנט של הדברים הזדמנויות ייחודיות לבחון ולתקוף את הרעיונות שלהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים