פייסבוק יוצאת לעזרתה של Wix

מטרת שיתוף הפעולה היא לאפשר ללקוחות Wix, ברובם בעלי עסקים קטנים, לשווק את שירותיהם למסה של משתמשים חדשים באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק

משתדרגת באמצעות פייסבוק. Wix

Wix הודיעה היום (ד') על שיתוף פעולה עם פייסבוק (Facebook), במסגרתו יוכלו משתמשי Wix ליצור קמפיינים פרסומיים בפייסבוק היישר מהפלטפורמה של החברה. באמצעות האינטגרציה החדשה יוכלו משתמשי Wix Shoutout, מוצר הניוזלטר של החברה, להסב, במספר קליקים בודדים, את הדיוורים האלקטרוניים שיצרו לקמפיינים פרסומיים בפייסבוק.

מטרת שיתוף הפעולה היא לאפשר ללקוחות Wix, ברובם בעלי עסקים קטנים, לשווק את שירותיהם למסה של משתמשים חדשים באמצעות מערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק.

המערכת תאפשר למשתמשי Wix Shoutout לבחור תמונות וטקסט מתוך הניוזלטר, והיא תמיר אותם למודעת Facebook page post באופן אוטומטי. על מנת להקל על המשתמשים, המערכת תקבע את קהל היעד האופטימלי של הקמפיין על בסיס טכנולוגיית ה-Lookalike של פייסבוק.

במידה והם מעוניינים בכך, יוכלו המשתמשים לערוך את המודעה, לשנות את קהל היעד ולקבוע את תקציב הקמפיין ישירות מחשבון ה-Wix שלהם.

לדברי עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, "האינטגרציה בין Wix ShoutOut למערכת הפרסום של פייסבוק נותנת לבעלי עסקים קטנים כלי שיווקי אדיר המאפשר להם להגיע בקלות לקהל לקוחות עצום. יותר ממיליון אנשים כבר יצרו ושיתפו ניוזלטרים יפיפיים דרך Wix ShoutOut. שיתוף הפעולה החדש מאפשר ללקוחות שלנו ליצור תוכן פעם אחת ולהפיץ אותו בפלטפורמות שונות על מנת למקסם את הפוטנציאל השיווקי שלו".

לדברי סטיב ארווין, המנהל הגלובלי של התוכנית לשיתופי פעולה שיווקיים בפייסבוק, "Wix ופייסבוק חולקות מטרה זהה: להציע לעסקים, גדולים וקטנים, אמצעי שיווק פשוטים ויעילים. שיתוף הפעולה שלנו יאפשר למשתמשי Wix ShoutOut להציג באמצעות פייסבוק את התוכן השיווקי של הניוזלטרים שלהם לקהלי יעד חדשים ומשמעותיים עבור העסקים שלהם."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים