שירות התשלומים Apple Pay נוחת בבריטניה

החברה פרסמה את הבנקים שכרטיסי האשראי שלהם כבר נכללים בתוכנית, מי שכרטיס האשראי שלו אינו מגיע מאחד הבנקים הללו לא יוכל עדיין להשתמש בשירות החדש ● מבואסים? למה, ממתי אתם בריטים?

עובדים על המבטא הבריטי. Apple Pay

כתשעה חודשים לאחר ההשקה בארצות הברית חוצה שירות התשלומים Apple Pay את האוקיינוס לראשונה ונוחת בבריטניה. השירות החדש, על פי אפל (Apple) יהיה זמין בכ-250,000 מקומות ברחבי האי, וכעת יוכלו אזרחי המדינה המצוידים במכשירי ה-iPhone 6 לסוגיו לשלם באמצעות הנחת האצבע שלהם על חיישן טביעות האצבע ושימוש בטכנולוגיית ה-Touch ID שמשולבת בטלפון.

עם זאת, לא מדובר עדיין בהשקה מלאה של השירות. החברה פרסמה את הבנקים שכרטיסי האשראי שלהם כבר נכללים בתוכנית. מי שכרטיס האשראי שלו אינו מגיע מאחד הבנקים הללו, לא יוכל עדיין להשתמש בשירות החדש.

כמו כן, נכון לעכשיו, הרכישות שניתן לבצע עם הכרטיס מוגבלות לסכומים הנמוכים מ-20 ליש"ט, כשעל פי אפל מדובר בעדכון שצריכות לעבור התוכנות המפעילות את נקודות המכירה במקומות השונים שמאושרים לשימוש. אם בעלי אותן עמדות תשלום יעדכנו את התוכנה, סף הרכישה יועלה ל-30 ליש"ט במהלך ספטמבר הקרוב.

בין הרשתות בהן כבר ניתן להשתמש ב-Apple Play כלולות, באופן לא מפתיע, רשת ההמבורגרים מקדונלדס (McDonald's), רשת ממכר הקפה סטארבקס (Starbucks), וכן קוסטה (Costa) וליברטי (Liberty). את רשימת בתי העסק המלאה והעתידית ניתן למצוא כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים