דיווחים: אפל העבירה לספקיות את ההזמנה הגדולה אי פעם

לקראת תחילת הייצור של מכשירי iPhone מהדור הבא ביקשה החברה את הכמות הגדולה ביותר מעולם ● בזאת היא שוברת שוב שיא, ככל הנראה כדי להוכיח שהיא בטופ ושהיא כאן כדי להישאר

חוגגים יומולדת. iPhone. צילום מאתר אפל: BigStock

אפל (Apple) העבירה לספקיות המשנה שלה באסיה הזמנה לייצור של 85 מיליון עד 90 מיליון יחידות של מכשירי iPhone מהדור הבא, שייצורם אמור להתחיל בהמשך השנה הנוכחית. ככל הידוע, זו ההזמנה הגדולה ביותר בתולדות החברה, כך על פי ידיעות שפורסמו ברשת.

בשנה שעברה הזמינה אפל 70 מיליון עד 80 מיליון יחידות של מכשירי 6 iPhone ו-iPhone 6 Plus, וגם מספר היחידות שצוין לעיל מתייחס למכשירים בשני הגדלים יחד – 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ'.

המכשירים מהדור החדש אמורים להגיע לשוק בסתיו הקרוב, והעיצוב שלהם אמור להיות דומה לזה של המכשירים מהדור הנוכחי.

באפל סירבו להגיב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל ס

    בעקבות ההזמנה הגדולה, צפו גל התאבדויות של עובדי יצור במפעלים בסין. למה? כי להמנהלים של אפל לא מזיז איך אלא רק שזה יהיה מוכן ובזמן. הלחץ ותופעת "נעילת העובדים במפעלים" תחזור על עצמה, ושוב עובדים יהיו מותשים ורעבים ועייפים ומדוכאים ושוב יתחילו לצוץ כתבות על עובדי יצור שהתאבדו במקום העבודה. ועכשיו כל הישראלים המכוערים נא להגיב ב: מה אכפת לי. העיקר שיהיה לי אייפון מצועצע. למי בכלל אכפת? שיתאבדו. בעיה שלהם. ועוד כהנה וכהנה יציאות מכוערות ולא אנושיות מבית "העם הנבחר".

אירועים קרובים