יוסי אסרף, Exsitu: "גם בענן – על חוויית המשתמש להיות במרכז"

"חוויית המשתמש היא הדבר החשוב עבור המנמ"ר ולכן נדרש לספק לו פתרון מותאם אישית, גם בענן - ולא רק לקחת שרתים ולהעביר אותם לענן", אמר אסרף, מנכ"ל החברה

יוסי אסרף, מנכ"ל Exsitu. צילום: קובי קנטור

"המשתמש הוא במרכז. חוויית המשתמש היא הדבר החשוב עבור המנמ"ר ולכן נדרש לספק לו פתרון מותאם אישית, גם בענן – ולא רק לקחת שרתים ולהעביר אותם לענן", כך אמר יוסי אסרף, מנכ"ל Exsitu.

אסרף דיבר בכנס Cloud Today. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ב') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה. את הכנס, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום, הנחה אבי שלום, יועץ מחשוב בכיר.

לדברי אסרף, "אנחנו מספקים סביבת עבודה חכמה עבור משתמשי הארגון אשר פועלת על גבי כל רכיב חומרה בכל מקום ועם כל מערכת הפעלה. מדובר במערכת סגורה והומוגנית לטובת מטרות עסקיות, שמעניקה שירותי IT מקצה לקצה".

על פי אסרף, "אנחנו מציעים למנמ"רים בארגונים פתרון שהוא מעין 'בענן', עם תפיסת עולם שונה שכוללת את כל רכיבי המחשוב מתחנת הקצה ומטה. מדובר במערכת שלמה שתומכת בתחנת הקצה הווירטואלית עם שיטת תמחור שונה שנמדדת לפי מספר המשתמשים ולא על פי ההיקף של משאבי המחשוב. בדרך זו אנחנו מייתרים את כל הצורך של המנמ"ר לטפל בכל היבטי התחזוקה והתפעול של תשתיות ה-IT".

לשם כך, אמר אסרף, נדרש לשאול מה המשתמש רוצה ומהם צרכיו; "המשתמש הארגוני רוצה עבודה רציפה בלא תקלות ובלא נפילת מערכות ה-IT; הוא רוצה ביצועים קבועים של המערכות השונות ולא ביצועים משתנים; עליו לקבל יכולות של שילוב כלים נוספים עם חיבור קל לשם הגדלת התפוקה והיעילות; הוא רוצה גמישות בהפעלת המערכת מכל מקום ובכל עת; ולסיום, הוא רוצה – ומקבל – שירות ותחזוקה ברמת המשתמש סביב השעון". בדרך זו, אמר אסרף, "אנו לוקחים אחריות על כל הבעיות, לרבות תקלות הנוצרות על ידי צד ג', כולל עדכונים וניהול העדכונים על ידינו. בנוסף, אנו מטפלים בגיבויים ובשחזורים ברמת המשתמש, לרבות הטיפול בהיבטי אבטחת מידע של חסימת גורמים עוינים".

"אנחנו מספקים שירותי מחשוב, אירוח מבוסס ענן, תקשורת ו-IT מתקדמים, המותאמים לכל ארגון על פי דרישה ומגובים בשירותים מקצועיים. אלה כוללים אפיון, ייעוץ, תכנון, הטמעה, תמיכה ותחזוקה שוטפת של מערכות המחשוב. כך, החברה משמשת ככתובת אחת לכלל נושאי המחשוב בארגון", סיכם אסרף.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים