Google Earth חוגג עשור להשקתו ומפנק אתכם בהפתעות

לכבוד המאורע השיקה גוגל תכונה חדשה בשם Voyager, המאפשרת לבחור בקלות תמונות ודימויים מרתקים מרחבי העולם ● הבחירה נעשית מתוך חמש קטגוריות מדליקות, שישאירו אתכם ערים כל הלילה

חוגג עשור. Google Earth

Google Earth, יישום התצוגה הווירטואלית של כדור הארץ מבית גוגל (Google), חוגג עשור להשקתו. לכבוד המאורע השיקה גוגל תכונה חדשה עבור היישום והרחיבה תכונה קיימת שהייתה זמינה באופן מוגבל.

התכונה החדשה היא Voyager, שזמינה עבור גרסאות שולחן העבודה של Google Earth. תכונה זו, שהיא למעשה שכבת מידע חדשה, מאפשרת לאנשים לבחור באופן ברור וקל תמונות ודימויים חדשים ומעניינים מרחבי העולם. השכבה מציגה את כדור הארץ עם נקודות צבעוניות בחמישה צבעים, כשכל אחד מהצבעים הללו משויך לאחת מחמש קטגוריות שמכילות את התמונות החדשות.

הקטגוריות הן אוספי תמונות מיוחדים וביניהן ה-Street View שכשמו כן הוא, מציג תמונות מנקודת מבט של האדם ברחוב. הוא מכיל צילומים בין היתר מהגרנד קניון ומהטאג' מהאל; אוסף נוסף הוא ה-Earth View, שמכיל תמונות נוף מיוחדות מסביב לעולם כפי שהן נראות במבט מהחלל; האוסף הבא הוא של ערים בתצוגת תלת ממד פוטו-ריאליסטית; עוד קטגוריה היא מפה שמכילה את תמונות הלוויין המעודכנות ביותר שפורסמו; ולבסוף, סיור מלא בהיי-לייטס של ה-Voyager, פשוט כדי לגרות את התיאבון.

העדכון הנוסף הוא באוסף Earth View, שהורחב ומכיל עכשיו יותר מ-1,500 תמונות נוף מיוחדות. במהדורה החדשה של האוסף ניתן יהיה להורידו גם כתוסף לדפדפן כרום (Chrome) וכן ניתן יהיה להוריד את כל התמונות למחשב, כדי שישמשו כתמונות רקע לשולחן העבודה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים