מכון מחקר גרמני מקים מרכז בינלאומי לאבטחת סייבר בישראל

המרכז יתמקד בפיתוח תוכנות מאובטחות, מערכות ושירותים, ופיתוח מוצרי אבטחה לשימושים אזרחיים, בגיבוי ממשלות ישראל וגרמניה ● ההכרזה תבוצע בפתיחת תערוכה לציון 50 שנים ליחסים בין שתי המדינות

פרופ' מיכאל ויידנר, ראש מכון פראונהופר

מכון המחקר הגרמני פראונהופר והטכניון מקימים מרכז בינלאומי חדש לאבטחת סייבר בישראל.

בשבוע הבא יגיע לארץ נשיא המכון לרגל Made In Germany, תערוכה אינטראקטיבית המייצגת את המגמות החדשות והחדשניות ביותר, לציון היובל ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל לגרמניה. הוא יכריז בתערוכה על הקמת המרכז, שיתמקד בפיתוח תוכנות מאובטחות, מערכות ושירותים, ופיתוח מוצרי אבטחה לשימושים אזרחיים, בגיבוי ממשלות ישראל וגרמניה. בנוסף, ישתף המכון פעולה בשוק המקומי עם חברות טכנולוגיות, כמו מעבדות סאפ (SAP) בישראל.

התערוכה מתאימה לקהל הרחב, ליזמים, מדענים, משקיעים, יבואנים ולמקבלי החלטות. הפתיחה הרשמית שלה תתקיים ביום א' הקרוב, 28 ביוני, בנוכחות סגן הקנצלרית ושר הכלכלה הפדרלי של גרמניה, זיגמאר גבריאל, ומשלחתו, הכוללת אנשי עסקים, מדינאים ואנשי תקשורת. התערוכה תיפתח לקהל (ללא תשלום) ב-29 וב-30 ביוני במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

מכון פראונהופר עוסק במחקר ופיתוח תעשייתי, ובנוסף ל-67 שלוחותיו בגרמניה הוא מפעיל יותר מתריסר מכונים במדינות שונות בעולם, בהן ארצות הברית, איטליה, שבדיה, צרפת וסקוטלנד. המכון משקיע מדי שנה כ-1.9 מיליארד יורו במחקר ופיתוח תעשייתי ומעסיק כ-23 אלף עובדים, בהם מדענים, מהנדסים וחוקרים.

ראש המכון, פרופ' מיכאל ויידנר, אמר כי "שיתוף הפעולה המחקרי של פראונהופר עם ישראל נועד לענות על האתגרים איתן מתמודדות שתי המדינות בתחומי הסייבר. המכון מאחד מאמצי פיתוח עם ישראל, כיוון שהיא נחשבת למדינה בעלת הניסיון הנרחב ביותר ועם כוח העבודה המיומן ביותר בעולם בתחום זה. מטרתו של שיתוף הפעולה היא יצירת רשת של מצוינות ורעיונות חדשניים לאבטחת סייבר. באמצעות פעילויות המכון הישראלי, תוכל גרמניה ליהנות מסצנת הסטארט-אפים החדשנית בישראל וחברות בישראל ייהנו מהתוצאות המצוינות של המחקר והפיתוח של פראונהופר. המרכז הישראלי יספק לתעשיות בשתי המדינות פלטפורמת מחקר וניסוי לאבטחת סייבר, והוא צפוי להפוך למקום המוביל למחקר אבטחת סייבר לתעשייה בשתיהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים