Nimble Storage מטמיעה פתרונות אחסון היברידי באקסליבריס במיליוני שקלים

הפרויקטים, שמבוצעים הן בדטה סנטרים והן באתרי DR של אקסליבריס, מאפשרים לה לרכז מספר גדול של לקוחות בשירות ענן ולחסוך בשטח רצפה ● הפתרונות הוטמעו באתרים של החברה בארצות הברית ובאירופה, ויוטמעו באסיה פסיפיק

רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל. צילום: קובי קנטור

Nimble Storage ואקס ליבריס בימים אלה שורה של פרויקטים להטמעת פתרון האחסון ההיברידי שלה בדטה סנטרים ובאתרי ההתאוששות מאסון של האחרונה ברחבי העולם. הפרויקטים בארצות הברית ובאירופה, שנמשכו מספר שבועות, הסתיימו באחרונה ופרויקט דומה באסיה פסיפיק יחל בקרוב. ההיקף הכולל עומד על מיליוני שקלים.

הפתרונות המוטמעים יהוו את בסיס מערך האחסון ללקוחות הענן של אקסליבריס, המשתמשים בפתרונות החברה במודל תוכנה כשירות (SaaS). יצוין כי הפתרונות ששולבו בדטה סנטרים בארצות הברית ובאירופה מבוססים על מערכות CS700 ו-CS500 של Nimble Storage. הם מאפשרים לאקסליבריס לרכז מספר גדול של לקוחות בשירות ענן ולחסוך בשטח רצפה בדטה סנטרים. אלה ששולבו באתרי ההתאוששות מאסון של אקסליבריס עתידים לתת מענה ביתירות מלאה ללקוחות החברה.

העסקה בוצעה באמצעות Nimble Storage ישראל. הפרויקט בוצע על ידי מומחי Nimble Storage יחד עם צוות מהנדסי הענן של אקסליבריס. החברה נבחרה לאחר תהליך בדיקה של 10 חברות שמציעות אחסון בתצורות שונות – מסורתי, פלאש (Flash) והיברידי.

אייל כרמל, מנהל תשתיות הענן באקסליבריס, ציין כי "פתרון האחסון ההיברידי של Nimble Storage הוא היחיד שעמד בכל דרישות הקדם שלנו. הוא מאפשר להגדיל משמעותית את ביצועי היישומים המסופקים למשתמשי אקסליבריס במודל תוכנה כשירות, להפחית את שטח הרצפה של מערך אחסון הנתונים ואת צריכה האנרגיה".

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל Nimble Storage ישראל ואפריקה, "אקסליבריס יכולה לספק רמת ביצועים גבוהה הן כיום והן בעתיד, כאשר יגדל מספר המשתמשים בפתרונות הענן שלה. היא מצטרפת ליותר מ-5,200 הלקוחות שלנו ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים