היסטוריה: נציגים מישראל ומאיראן נפגשו בכנס חינוך מתוקשב של האו"ם

אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה, ונציגים מאיראן ומאיחוד האמירויות הסכימו לקיים מושב משותף על מעמדו של המורה בעידן הדיגיטלי ● בן ארי: "מדובר בסימן מעודד"

מפגש היסטורי. מימין: אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה - מישראל, ד״ר חאדיג׳ה אלזועבי מאיחוד האמירויות הערביות ופרופ' עבאס באזרגן מאיראן

התחלה של שיתוף פעולה ישראלי-איראני בנושא החינוך המתוקשב? שתי המדינות מתגוששות בנושא הגרעין ובתחומים נוספים, אולם ייתכן כי נציגים ישראליים ואיראניים, כמו גם מאיחוד האמירויות הערביות, יקיימו בקרוב מושב משותף בנושא תפקיד המורה בעידן הדיגיטלי.

אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה, הציע את קיום המושב לפרופ' עבאס באזרגן מאיראן ולד״ר חאדיג׳ה אלזועבי מאיחוד האמירויות – ואלה השיבו בחיוב.

למפגש לוו לחיצת יד היסטורית בין הנציגים וצילום משותף. בן ארי אמר לאחר מכן כי "לאור הדה לגיטימציה שקיימת כיום לישראל בעולם, המפגש עם נציגי איראן ואיחוד האמירויות ולחיצת היד הם ללא ספק סימן מעודד".

המפגש ההיסטורי נערך במסגרת כנס של אונסקו, שהתקיים באחרונה בפריז בהשתתפות 140 נציגים מ-50 מדינות. בן ארי אמר על הבמה כי "ככל שיהיו פחות בורים בעולם ויותר אנשים ישתלבו במעגל התעסוקה, יגדל הסיכוי לפחות מלחמות וליותר שלום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    אני צופה עריפת ראשים בזמן הקרוב באיראן ובאיחוד האמירויות.

אירועים קרובים