אפל תשיק אפליקציה למשתמשי אנדרואיד למעבר חלק של נתונים ל-iOS

חידוש נוסף הוא שלאחר שהעברת הנתונים הושלמה, אפשר לקחת את מכשיר האנדרואיד הישן לחנות של אפל למחזור

להעביר בקליק. Move to iOS

בלי כאב ראש: בעוד כמה חודשים, המעבר בין מכשירי אנדרואיד למכשירים מבוססי iOS יהיה חלק וניתן יהיה להעביר את כל הנתונים החשובים מן הטלפון האנדרואידי למכשירים מתוצרת אפל (Apple).

אחת הבעיות במעבר בין פלטפורמות שונות, היא העברת כל הנתונים הקיימים על מכשיר קיים – למכשיר החדש, הפועל במערכת הפעלה אחרת. עובדה זו מונעת רבים מלעבור בין מערכות הפעלה. מתוך שאיפה למשוך אליה משתמשים רבים ככל האפשר, אפליקציית Move to iOS של אפל תאפשר למשתמשים להעביר את הנתונים שלהם ממערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל – המתחרה הגדולה ביותר של אפל בתחום – למערכת ההפעלה האפלית iOS. האפליקציה תכלול, לפי הסקירה המוצגת באתר של אפל – אנשי קשר, תמונות ואפילו אפליקציות הזמינות בשתי הפלטפורמות.

"פשוט הורידו את אפליקציית Move to iOS כדי לעבור בצורה חלקה ואלחוטית ממכשיר האנדרואיד שלכם למכשיר iOS החדש שלכם", כותבת אפל. "האפליקציה מעבירה בצורה מאובטחת אנשי קשר, חשבונות דואר, לוח שנה, תמונות מהמצלמה, סרטוני וידיאו, סימניות, טאפטים וגם שירים וספרים תוכנת הגנה. בנוסף, האפליקציה תסייע לכם לארגן מחדש את ספריית האפליקציות שלכם. כל אפליקציה חינמית שאתם משתמשים בה – כמו פייסבוק (Facebook) או טוויטר (Twitter) – יוצעו להורדה מחנות האפליקציות של אפל. וגם האפליקציות המשולמות שלכם ייתוספו לרשימת Wish List שלכם ב-iTunes".

אפליקציית Move to iOS תוצע ברבעון השלישי של השנה, ותהיה אחת משתי האפליקציות היחידות שאפל פיתחה אי פעם לפלטפורמת אנדוראיד. האפליקציה השנייה תהיה שירות Apple Music החדש של אפל, המתחרה בשירות המוזיקה של גוגל, Google Play Music, ושירותים דומים כמו Spotify.

חידוש נוסף הוא שלאחר שהעברת הנתונים הושלמה, אפשר גם לקחת את מכשיר האנדרואיד הישן לחנות של אפל למחזור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים