סמסונג הוציאה גרסה של ה-S6 Edge עם איירון מן

המכשיר מוצע בצבעים המתאימים לאלה של גיבור הקומיקס ● הוא מושק במהדורה מוגבלת, לקראת צאתו לאקרנים של הסרט הבא בסדרת "הנוקמים"

ברזלים... ולאו דווקא המרכיבים של המכשיר. צילום: מתוך הסרטון

אחד הסרטים מעוררי הציפייה לקראת צאתו בקיץ הקרוב הוא הפרק הבא בסדרת סרטי "הנוקמים" (Avengers) של ענקית הקומיקס מארוול (Marvell) – סרט שזכה לשם "הנוקמים: עידן אולטרון". לקראת יציאת הסרט מצטרפת סמסונג (Samsung) לחגיגה עם גרסה מיוחדת ומוגבלת של טלפון הדגל החדש שלה, ה-Galaxy s6 Edge.

מדובר בטלפון שמוצע בצבעים המתאימים לאלה של איירון מן, הלוא הוא טניס טארק – אחת הדמויות היותר בולטות מגיבורי העל שמשתתפים בסרט. הטלפון מגיע בצבעים מיוחדים של אדום מטאלי עם כפתורים בצבע זהב, כשמאחור מופיעה בחריטת זהב המסכה של הגיבור. יש לו 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי ובכל השאר, הוא זהה למכשירי ה-Edge 6 שהשיקה סמסונג באחרונה.

יחד עם המכשיר מגיעה גרסה מיוחדת של המטען האלחוטי – גם הוא בצבעים ובסמלים של איירון מן, וכן כיסוי נקי להגנה על המסך. בנוסף, הוא מגיע עם ערכת נושא ייחודית שמבוססת על הגיבור בפרט ועל הסרט בכלל.

הגרסה המיוחדת של ה-Edge החלה להימכר בדרום קוריאה היום (ד') ובחודש הבא הוא יוצע למכירה גם בסין ובהונג קונג. עדיין לא ברור האם ניתן יהיה לקנות אותו בארצות הברית ובמקומות אחרים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים