קמפיין ויראלי חדש למען נוער גאה בפריפריה

ארגון הנוער הגאה פתח בקמפיין מימון המונים שמבקש לתת לנערים ונערות שמגלים את הנטייה המינית שלהם מקום לדעת שהם לא לבד ● עד כה גויסו יותר משני שליש מהסכום

קמפיין שנועד לעזור לבני נוער גאים להיות מי שהם באמת. צילום: מתוך הקמפיין

קמפיין ויראלי חדש, שעלה בימים האחרונים ומשותף רבות בפייסבוק (Facebook), מבקש להתרים כסף למען נוער להט"בי, באמצעות מימון המונים בג'אמפ סטארטר.

באיגיארגון הנוער הגאה, אליו יועברו התרומות, מייעדים את הכסף למימון שנת שירות למתנדבים לפני צבא מטעם הארגון, שיתפעלו שני סניפים חדשים שהוא מתכוון לפתוח בפריפריה ואת הפעילויות שיוצעו בהם.

במסגרת הקמפיין מתבקשים להט"בים להעלות תמונה שלהם מגיל 15 ולשתף בסיפוריהם האישיים מתקופה זו: האם הם קיבלו את הנטייה המינית או זהות המגדר שלהם, והאם היה אז מי שיעזור להם? המטרה היא להעלות את המודעות של הגולשים לכך שבני נוער להט"בים בגילאים אלה נמצאים במהלך גיבוש הזהות העצמית שלהם, ורבים מהם זקוקים למקום בו יוכלו לפגוש בני נוער אחרים כמותם ולשתף במה שעובר אליהם. באיגי נותנים את המקום הזה.

בהודעה שפרסם הארגון נכתב כי "למרות מה שנדמה, הומואים, לסביות, טרנסים וביסקסואלים, ובעצם מי לא, יש גם מחוץ לתל אביב-יפו. תסתכלו סביבכם: כיום, ביותר מדי מקומות, כשצעיר או צעירה מגלים את הנטייה המינית שלהם, הם נותרים לבד מול דעות קדומות של הסביבה והמשפחה – וכמובן של עצמם. לבד באחת ההתמודדויות הקשות ביותר שהחיים יזמנו להם".

"אנחנו רוצים לשנות את זה, ולכן אנחנו זקוקים לעזרתכם", נמסר מאיגי. "אנחנו נמצאים בימים אלה נמצאים בתהליכי הקמה של שני גרעינים גאים חדשים בערים בפריפריה – ולשם כך זקוקים למימון. אנחנו מאמינים שפעילות חינוכית ממוקדת ונמרצת יכולה לשנות מציאות".

"המתנדבים של שנת השירות באיגי דוחים את השירות הצבאי בשנה ומעבירים שנה במרכזי נוער עירוניים ובקבוצות של ארגון הנוער הגאה: הם שומעים, מייעצים, מדברים, מקשיבים ומלווים אנשים צעירים בשנים המעצבות והגועשות ביותר בחייהם. בעיקר, מתנדבי שנת השירות שלנו נותנים לבני נוער מקהילת הלהט"ב את ההרגשה שהוא או היא הגיעו הביתה, שהוא או היא לא לבד, שהוא או היא שווים בין שווים", נכתב.

באיגי מדגישים כי "הכסף ישמש לטובת המתנדבים עצמם, הכשרות, אוכל, נסיעות ותחזוקת הבית, בנוסף לציוד לטובת הפעילות החינוכית בעיר".

נראה שהקמפיין זוכה להצלחה, שכן 21 ימים לפני סיומו, גויס יותר משני שליש מהסכום שמבקש הארגון – יותר מ-100 אלף שקלים מתוך 150 אלף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים