אל על השיקה תוכנית לסטארט-אפים בתחומי התעופה והתיירות

תוכנית Cockpit צפויה לכלול עד 10 סטארט-אפים בשלבים שונים, שאל על צפויה להשקיע בהן ● התוכנית מתנהלת בשיתוף פעולה עם האקסלרטור של מיקרוסופט

אל על מסייעת לסטארט-אפים להמריא. צילום: BigStock

אל על השיקה את תוכנית ההאצה Cockpit, שפונה לסטארט-אפים בתחומי התעופה והתיירות. במסגרת התוכנית תגייס החברה כ-10 סטארט-אפים בשלבים שונים, ותשקיע בהן.

מטרת התוכנית היא לחשוף את אל על לטכנולוגיות החדישות ביותר בתחומי פעילותה, תוך שהיא תהווה שותפה אסטרטגית. מאל על נמסר כי היא מחברות התעופה הראשונות בעולם ליישם תוכנית שכזו.

כל סטארט-אפ שיתקבל לתוכנית ייחשף לאנשי מקצוע בתחומי התעופה והתיירות מתוך אל על ומחוצה לה, כמו גם להזדמנות ליצירת קשרים ופתיחת דלתות בענף בשווקים המקומי והבינלאומי. לסטארט-אפיסטים תתאפשר גישה וממשקים למערכות אל על לצרכי פיתוח ואינטגרציה (פיתוח אתרים בשלב הבטה). כמו כן, אל על תעניק מימון ראשוני, ליווי וייעוץ בתחומים עסקיים שונים, בהם המסחרי, הטכנולוגי והמשפטי.

התוכנית תתנהל בשיתוף האקסלרטור של מיקרוסופט (Microsoft) והחברות שישתתפו בה יקבלו מהענקית מרדמונד סל הטבות, כמו גם הדרכות בתחומים טכנולוגיים ועסקיים. מאל על נמסר כי בהמשך מתוכננים שיתופי פעולה עם ענקיות טכנולוגיה נוספות, יצרניות מטוסים, חממות טכנולוגיה ואוניברסיטאות.

שני סטארט-אפים כבר הצטרפו

הסטארט-אפים ייבחרו לתוכנית תחת קריטריונים קפדניים, כאשר הראשון שבהם הוא הוכחה שהפיתוח של החברה טומן בחובו הבטחה לחדשנות ושינוי בענף. עד כה כבר הצטרפו לפרויקט שני סטארט-אפים: Shopnfly ו-BidFlyer.

shopnfly.com הוא אתר קניות טרום טיסה המאפשר לנוסעים לחפש, לבצע השוואת מחירים ולרכוש מגוון רחב של מוצרים הזמינים בכל שלב של נסיעתם. הנוסעים יוכלו לאסוף את המוצרים שהזמינו בחנויות בנמלי התעופה, במטוס או אף בבית המלון בו ישהו.

BidFlyer.net הוא אתר שכולל פלטפורמת מכירות פומביות מתקדמת, שמשתלבת במערכות חברת התעופה ומציעה ערוץ חדשני למכירת כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים. הפלטפורמה משתמשת באלגוריתמים מתקדמים על מנת להגדיל את המכירות ובמקביל להציע מחירים אטרקטיביים לצרכנים.

דוד מימון, מנכ"ל אל על, אמר כי "התנופה של ההיי-טק הישראלי, גם בתחומי התעופה והתיירות, מהווה עבורנו הזדמנות לרתום את מנועי החדשנות לפעילות שלנו כחברת תעופה, ובד בבד לסייע לחברות צעירות לפרוץ קדימה בתחום שאנחנו מבינים בו היטב ולהמריא לשוק העולמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים