הו הא מי זה בא?! סמסונג השיקה את ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge בישראל

מצלמה מהירה, אפשרות להעביר תוכן בין מערכות הפעלה שונות, יכולת מרתקת לשלוח הודעות ולסנן שיחות בלי להפוך את המכשיר בפגישות ואפילו קבלת עדכונים גם כשהטלפון כבוי ● הסוכריות הטכנולוגיות החדשות של ענקית הסלולר עושות עלייה

13/04/2015 13:48
גאה להציג. אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל סמסונג ישראל

כשבאוויר מתעופפות מילות תואר כגון מרגש, יצירתי, סוחף, עוצמתי וחוויה שלא נתקלתם בה עד כה, הושקו היום (ב') הסמארטפונים החדשים של סמסונג (Samsung) – ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge.

באירוע ההשקה, שנערך במלון הרודס בהרצליה, נחשפו החידושים הבולטים במכשירים החדשים. ההשקה העולמית במדינות המאמצים המוקדמים החלה לפני יומיים וישראל נחשבת לחברה ותיקה במועדון זה, בשל הפופולריות של השימוש בסמארטפונים בארץ.

בענקית הסלולר מספרים על תהליך מעמיק של מחקר וחזרה לשולחן השרטוטים, כהגדרתם, שקדם לתכנון ופיתוח המכשיר. באופן טבעי, המכשיר כולל חידושים בתחומים רבים, שנעים בין העיצוב מפלסטיק למתכת מקצה לקצה, למשל. הרזולוציה של המכשירים היא 2,560 על 1,440 פיקסלים, או QHD, מה שמביא לצפיפות של 577 פיקסלים לאינץ' – מהמרשימות ביותר שיש בשוק. כמו כן, מציעים המסכים בהירות גבוהה במיוחד, של 600 ניטס, כך שלא אמורה להיות בעיה להשתמש בהם באור שמש מלא.

את החידושים המסעירים ב-Galaxy S6 Edge רואים דווקא לאחר עיון מעמיק. המכשיר כולל מסך קמור בצידו של הסמארטפון, שמציג התראות על שיחות נכנסות ועדכונים נוספים. השדרוג שסמסונג מציעה הוא אפשרות להגדיר עד חמישה אנשי קשר שלכל אחד מהם צבע משלו. ברגע שהמכשיר יונח על שולחן בזמן פגישה, למשל, ואדם מסוים יתקשר, תבשר נורית בצבע שקבע המשתמש מראש לאותו אדם כי זו שיחה ממנו, מבלי הצורך הלא נימוסי להציץ במכשיר תוך כדי הפגישה. הקלקה על מד הדופק בגב המכשיר תשלח הודעת טקסט קבועה מראש למתקשר או המתקשרת. יכולת מרתקת נוספת היא קבלת עדכונים גם כשהטלפון כבוי.

תעשו להם מקום: המכשירים החדשים של סמסונג בסרטון ההצגה

פיצ'ר נוסף הוא האפשרות להעביר תוכן של מכשיר אחר, גם אם הוא מבוסס על מערכת ההפעלה IOS, אל ה-Galaxy S6 Edge וה-Galaxy S6. למעשה, זהו החידוש הכי משמעותי, משום שהוא מאפשר "צינור" ישיר בין שתי מערכות הפעלה שונות כל כך ולא קומוניקטיביות אלה. המכשירים החדשים של סמסונג יתבססו, אגב, על אנדרואיד ( Android) בגרסת 5.2.

מכשירי ה-Galaxy החדשים תומכים בטעינה אלחוטית עם משטחים בתקני WPC ו-PMA. בנוסף, הסוללות המובנות שלהם, 2,600mAh ב-Edge ו-2,550mAh ב-S6, מבטיחות הטענה לזמן עבודה של ארבע שעות בתוך 10 דקות טעינה בלבד, כך שמספיק מפגש קצר יחסית עם שקע בקיר כדי להחזיר זמן עבודה משמעותי למכשירים.

ה-S6 מגיע בעובי של 6.8 מ"מ ובמשקל 138 גרם, ואילו עוביו של ה-Edge מסתכם ב-7 מ"מ ומשקלו 132 גרם. המכשירים החלו להימכר ברחבי העולם ב-10 באפריל בצבעים לבן פנינה, ספיר שחור, זהב פלטינה וטופז כחול עבור ה-S6 בלבד, ואמרלד ירוק עבור ה-Edge בלבד. מחירה של  גרסת ה-S6 עומד על ב-3,800 שקלים וזה של גרסת ה-S6 Edge – על כ-4,300 שקלים. המחירים עשויים להשתנות בין החברות.

עוד הוכרז באירוע כי בתחילת החודש השיקה סמסונג מוקד שירות לקוחות טלפוני למוצרי המובייל (6963*). המוקד פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-08:00 ובימי שישי בין השעות 13:00-08:00. המוקד ינוהל באופן מלא ובסטנדרטים הבינלאומיים של התאגיד הדרום קוריאני.

קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, אמר באירוע כי "סמסונג מצליחה פעם אחר פעם להביא ללקוחותיה את המכשירים הניידים הטובים ביותר, בעיצוב עילאי ובטכנולוגיה המובילה בעולם, עם חוויית משתמש אינטואיטיבית וקלה. מכשירים אלה הינם תולדה של הפילוסופיה המובילה אותנו תמיד – חדשנות בלתי פוסקת".

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, ציין ש-"כפי שהבטחנו, ההשקה בישראל מתבצעת בגל ההשקות הראשון בעולם. ישראל, יחד עם שורה של מדינות מאמצות טכנולוגיה עם מגוון רחב של צרכנים סקרנים ונבונים, אנחנו משיקים היום טכנולוגיה פורצת דרך, איכות חומרים ועיצוב מרהיב. אנחנו מציבים היום למעשה רף חדש בעולם המובייל. נעשה ככל שביכולתנו כדי לעמוד בביקושים חסרי התקדים למכשירים החדשים".

"בימים אלה אנחנו משלימים גם את השינוי בתפיסת השירות ללקוח ואת הפיכתה של סמסונג, למעשה, למעניקת השירות בישראל", אמר מרון.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. השומע בצעדים

    גם בנקסוס וכמובן באייפון אין רדיו, וכנראה שזו המגמה. התיאשתי וקניתי התקן של sony sbh50 בגודל של כחצי קופסת גפרורים, שהוא גם רדיו FM, וגם דיבורית, וניתןלחבר את האוזניות שלך.

  2. דני טישלר

    עדיין אין רדיו וחבל. אני שומע רדיו בזמן צעידה, כנראה שאצטרך לעבור לייצרן טלפונים אחר.

אירועים קרובים