1995 שוב כאן? פייסבוק הורידה פרופיל עם תמונה של נתניהו במדי נאצי

גולש המכונה Asher Iko פרסם תמונות של בכירים שונים במדינה במדי צלב הקרס ● הוא פרסם תמונות דומות בעבר, וגם אז פייסבוק מחקה לו את הפרופיל - מה שלא מנע ממנו לחזור על המעשה

תמונתו של נתניהו במדי נאצי. צילום: עמוד הפייסבוק של Asher Iko

פייסבוק (Facebook) הורידה פרופיל של גולש שפרסם תמונות של בכירים במדינה, ובראשם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במדים של נאצים, שמזכירות את תמונות ההסתה נגד ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל, לפני הירצחו. התמונות הועלו גם ל-Picoolio.

לצד נתניהו, פרסם הגולש, המכנה את עצמו Asher Iko, תמונות של השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ'; מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו; היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין; ראש השב"כ, יורם כהן; פרקליט המדינה, שי ניצן (אותו הוא כינה "צורר היהודים"); ואחרים כשעליהם מדי צלב הקרס. השלטון במדינה זכה אצלו לכינוי "יודנראט" (על שם מועצות היהודים שמינו הנאצים כדי לתווך בינם לבין היהודים). כך, למשל, הוא כינה את שר הביטחון, בוגי יעלון, "מפקד צבא היודנראט של מחנה הריכוז הישראלי".

גולשים שינסו להיכנס לדף הפייסבוק שלו ייתקלו בהודעה לפיה התוכן אינו זמין. בדף עצמו לא מסר עליו אותו Asher Iko פרטים רבים, אולם טען כי הוא חבר של ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי. אותו בן ארי פרסם אתמול (ג') פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שמצטט הודעה ששלח לו אדם אחר ממנה עולה תמונה אחרת. "מיכאל, הגורם הזה שמפרסם תמונות פרובוקטיביות המשוות בין המדינה לנאצים במטרה להשחיר את פני הימין ממשיך לפרסם אצלך תגובות בעייתיות", כתב ישראל בן אריאל.

"הבעיה היא שכל פעם שפייסבוק מוחק לו את הדף, תוך חמש דקות הוא מקים דף חדש (השגיאות במקור – י"ה). צריך לברר מי עומד מאחורי זה, אחרת אי אפשר יהיה לעצור אותו. על כל דף שימחק או יחסם הוא יקים תוך שנייה דף חדש".

בן אריאל העלה חשד לפיו "מדובר בגורם מאורגן, אולי המחלקה היהודית בשב"כ. הייתי מציע לך לחקור לעומק, אחרת הגורם הזה עלול לגרום נזק רב. התקשורת תשמח להראות את התגובות המזעזעות שלו כ-'ככה נראים פי הימין הקיצוני' וזה מה שהגורם הזה רוצה".

בפוסט עצמו כתב בן ארי: "לתשומת לב משטרת ישראל".

זו אינה הפעם הראשונה בה אותו גולש מפרסם תמונות של בכירים במדינה במדי נאצים. הוא עשה זאת לפני שבועות אחדים, וגם לאחר מכן הדף שלו הורד, מה שלא מנע ממנו, עינינו הרואות, לפרסם תמונות כאלה שוב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קוזמו

    אז כרגע אתם מהמפיצים העיקריים של התמונה הזו כי יש לכם אותה בכתבה הזו. אולי תורידו את התמונה במקום לחזק אותה?

אירועים קרובים