עידו לוי, יו"ר חבר השופטים: "עברנו למצב בו האתרים 'מדברים' ויוצרים חוויית שירות חוצת פלטפורמות"

"השנה אנחנו עורכים את התחרות העשירית; התחלנו כתחרות קטנה, עם עשרות מתמודדים והגענו השנה למאות אתרים ואפליקציות - תוך כדי כיסוי משמעותי של תחומי הפעילות העסקיים של הארגונים", אמר לוי, המשמש גם כמנכ"ל גלובל מרקטפלייס

עידו לוי, מנכ"ל Global Marketplace ויו"ר חבר השופטים בתחרות Webi Awards. צילום: קובי קנטור

"שואלים אותי: כיצד השתנה האינטרנט בעשור האחרון? השינוי שעברנו בעשור האחרון הוא לא פחות מפנומנלי. מאתרי תוכן מעוטי טרנזקציות – לאתרים, אפליקציות ורשתות ה'מדברות' ביחד ומייצרות חוויית שירות עם ערך מוסף אמיתי ללקוח, חווית שירות חוצת-פלטפורמות", כך אמר עידו לוי, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס.

לוי דיבר הבוקר (ד') בפתח התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, Webi Awards 2014. התחרות נערכת זו השנה העשירית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתפות נציגי הארגונים הזוכים. הנחה את הטקס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי לוי, יו"ר חבר השופטים בתחרות, "השנה אנו עורכים את התחרות העשירית. התחלנו כתחרות קטנה, עם עשרות מתמודדים והגענו השנה למאות אתרים ואפליקציות – תוך כדי כיסוי משמעותי של תחומי הפעילות העסקיים של הארגונים".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"האיתותים אותם אנו מקבלים מהשוק הינם מדהימים", אמר לוי. "עוד ועוד ענפים במשק שהכניסו חידושים טכנולוגיים והתחילו ליישם אסטרטגיית דיגיטל ללקוחות שלהם – פונים אלינו ומבקשים להוסיף קטגוריות שיפוט".

השנה, ציין לוי, "גולת הכותרת של התחרות הייתה השילוב של Big Data, מובייל פירסט והרשתות החברתיות. בחלק מהארגונים אנו רואים שהפעילות המקוונת של הלקוחות אף עולה על הפעילות המסורתית ביחס לערוצים אחרים. אלא שעדיין אין הפנמה מלאה של צרכן-לקוח העתיד. לקוח העתיד מאופיין כבר היום באוריינטציה טכנולוגית ובפעילות עצמאית מאד משמעותית. הוא דעתן, ולעיתים גם מאד תובעני מבחינת קצב השינויים הטכנולוגיים הנדרשים עבורו".

שאלה נוספת שרבים שואלים, אמר לוי, "היא 'איפה הכסף?'. מה מנוע הצמיחה העתידי של הארגונים? התשובה פשוטה למדי: הכסף הגדול לארגונים נמצא ב-Big Data – יותר נכון, ביישום ובהטמעה נכונים של הפלטפורמות השונות והמגוונות על ידי הארגונים. וכאן – השמיים הם הגבול באמת. לא מספיק לדעת מה לשאול, חשוב להבין גם מה לא שאלת, מה לא חקרת".

לתפיסתו של עידו לוי, "אם אתה מנכ"ל של חברה גדולה ואתה רוצה לייצר צמיחה, לשפר את תוצאות הארגון – והכי חשוב, לדבר עם הלקוח שלך ולספק לו את מה שהוא צריך, אפילו עוד לפני שהצורך של הלקוח הבשיל – או אז אתה חייב להיות שם".

לוי סיים באמירה כי "ניתן לדמות את ה-Big Data למעין 'יבשת אבודה' גדולה, זה מרחב עצום של נתונים ממקורות מבוזרים. החיבור הנכון של הנתונים מביא לידי תובנות, הוא מייצר רמה חדשה לחלוטין של מערכת יחסים על הלקוח, בכל נקודות המגע שלו עם הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים