אחרי ישראל: יוטיוב מפרסמת את רשימת הסרטונים הטרנדיים בעולם

איזה סרטון היה הכוכב של יוטיוב ב-2014?לאן הגיע הווידיאו בו נראה ה-+iPhone 6 המתכופף? ומה עושה ברשימה כריסטיאנו רונאלדו?

טרנדית. יוטיוב

אחרי שפרסמה באילו סרטונים, קליפים וערוצים אהבו הגולשים הישראליים לצפות ב-2014, מפרסמת יוטיוב (YouTube) את רשימת הסרטונים הטרנדיים ביותר של השנה ברחבי העולם.

למקום הראשון הגיע סרטון בו נראה כלב לובש חליפת עכביש (אתם מוזמנים לצפות בו למטה). פרסומת של Nike שמככבים בה שחקני הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו וניימאר ג'וניור הגיעה במקום השני, ושלישי התמקם וידיאו בשם הנשיקה הראשונה, שבו 20 אנשים התבקשו להתנשק… בפעם הראשונה, ככותרת הסרטון.

על אף שפורסם רק בספטמבר, הגיע הסרטון בו נראה ה-+iPhone 6 המתכופף למקום החמישי.

בסך הכול הצליחו עשרת הסרטונים הפופולריים ביותר של 2014 לרשום עד כה 667 מיליוני צפיות.

מדי שנה מפרסמת יוטיוב את רשימת סרטוני הווידיאו שכיכבו במהלך השנה ברשימת הסרטונים הטרנדיים ביותר. משמעות המונח היא, מבחינת גוגל (Google), שאולי הסרטונים האלה אינם דווקא הנצפים ביותר, אבל הם הפופולריים ביותר.

להיות פופולרי ביוטיוב זה לא עניין קל. מדי דקה מועלות לאתר 300 שעות של וידיאו, ולא פשוט לבלוט בתוך הכמות העצומה הזאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים