CloudZone מבית מטריקס תפיץ את פתרונות AWS ברחבי העולם

יחידת הענן של החברה הישראלית קיבלה מעמד של מפיצה עולמית של הפתרונות, וכבר אוחזת במספר לקוחות בינלאומיים

Cloudzone, יחידת הענן של מטריקס

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, קיבלה באחרונה מעמד של מפיצה עולמית של מוצרי AWS, שירות הענן של אמזון (Amazon). במסגרת זו תורשה היחידה למכור פתרונות ושירותי AWS ברחבי העולם.

בכפוף לשיתוף פעולה זה, ל-CloudZone כבר יש מספר לקוחות בינלאומיים, ביניהם לקוחות מהמגזר הפיננסי בארצות הברית, חברות בתחום הפינטק וחברות טכנולוגיה אחרות.

מטריקס הקימה את CloudZone ב-2013. היחידה מציעה לארגוני אנטרפרייז, SME וסטארט-אפים שירותי מחשוב ענן, בהם מתן מענה וליווי ללקוחות בכל שלבי מחזור הפרויקט :ייעוץ, ארכיטקטורה, פיתוח, הטמעה, ניהול סביבות ותמיכה. היחידה מספקת פתרונות ללקוחות במגוון תרחישים עסקיים, לרבות: BI & Big Data Dev , & Test, DR & BC, App Dev & Migration, וכן HPC (ר"ת High Performance Computing) ו-VDI (ר"ת Virtual Desktop Infrastructure), תוך עמידה בדרישות אבטחת מידע ורגולציה.

ארתור שמונק, דירקטור CloudZone, אמר כי "הניסיון העשיר של מטריקס עם חברות בכל הגדלים ובכל המגזרים בשוק הישראלי, יחד עם הניסיון של נציגויות מטריקס בחו"ל מהווים נקודת פתיחה מבטיחה להובלת פרויקטי ענן מוצלחים. שיתוף הפעולה עם AWS מהווה הזדמנות להשתלב בפרויקטי ענן גדולים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים