טלדור הטמיעה מערכת ניהול איסוף זבל בגבעת שמואל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת החדשה מסוגלת לתכנן ולפקח על ביצועי מערך האשפה בעיר, על ידי זיהוי של הפחים בזמן הרמתם וריקונם לתוך המשאית

מסוגלת לתכנן ולפקח על ביצוע מערך האשפה בעיר. המערכת החדשה בגבעת שמואל

טלדור הטמיעה בעיריית גבעת שמואל מערכת IT לניהול ולבקרה של איסוף ומיחזור הפסולת בעיר. הפרויקט החל לפני חודשיים ויסתיים בשבועות הקרובים. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

את הפרויקט ערכה טלדור בשיתוף חברת גלביטל. מערכת WCS: Waste Control System מבצעת בקרה ומחשוב של איסוף ומחזור הפסולת בעיר. המערכת פועלת בתצורת תוכנה כשירות (SaaS) ומסייעת לתהליכי פינוי פסולת מרובה מסוגים שונים, כמו גם לביצוע הפרדה ומיחזור.

WCS מאפשרת לרשות לנטר ולנהל תהליכים שונים הכרוכים באיסוף הפסולת לסוגיה, מיונה והפרדתה. הדבר נעשה על ידי מגוון כלי בקרה ואמצעי קצה. היא כוללת מערך ניהול עבור בעל התפקיד הרלוונטי, עם לוח מחוונים, יכולת הפקת דו"חות, תכנון ובקרה של הפעילות ועוד. על מנת לפקח על מספר רב של משאיות לפינוי אשפה בעת פעילותן, מצוידת המערכת בערכות קצה מבוססות RFID, ושדרי מיקום המוטמעים על רכבי האיסוף והפינוי ומסוגלים לבצע קריאה וזיהוי של פעילותם.

המערכת בגבעת שמואל מסוגלת לתכנן ולפקח על ביצוע מערך האשפה בעיר: היא מבצעת זיהוי של הפחים בזמן הרמתם וריקונם לתוך המשאית, לשם בקרה על התהליך. לצד הניטור והתפעול של תהליכי פינוי אשפה פשוטים, הפתרון גם מסייע בתהליכים ייחודיים, הכרוכים בפינוי מיכלים הטמונים בקרקע, שקילת משאית תוך כדי תנועה ועוד.

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, אמר כי "בשנים האחרונות עשינו קפיצת מדרגה משמעותית בשיפור ובייעול השירות לתושבי העיר. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להמשיך לשפר את השירות ובד בבד להרחיב את היקף מיחזור הפסולת בעיר באמצעות מאות פחים למיחזור אריזות מזון, ניירות וקרטונים, זכוכית , טקסטיל ועוד".

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, ציין כי "המערכת מעניקה לגבעת שמואל כלים ויכולות המאפשרים את שיפור השירות הירוק לתושב, תכנון פינוי עירוני יעיל וחסכוני, וכן מעקב על התהליך. הטמעת המיזם בתצורת Saas מביאה גם בחיסכון ניכר בעלויות, כי היא מייתרת תהליכים כגון התקנת שרתים בארגון ואחזקת מוצר התוכנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים