Wix רכשה חברה ישראלית שמאפשרת הזמנות ממסעדות באמצעות המובייל

הנרכשת, OpenRest, פיתחה מערכת שמאפשרת לבעלי מסעדות לנהל את ההזמנות שמתבצעות מהנייד, ובכך מייתרת את ההזמנות באמצעות אתר צד שלישי או הטלפון ● סכום הרכישה לא נמסר, אולם על פי ההערכות, הוא עומד על כמה מיליוני דולרים

Wix

Wix הודיעה כי רכשה את OpenRest – חברה ישראלית שפיתחה מערכת לניהול ולהזמנת משלוחים ממסעדות באינטרנט ובמובייל. סכום הרכישה לא נמסר, אולם על פי ההערכות, הוא עומד על כמה מיליוני דולרים.

הרכישה מותאמת לאסטרטגיה של Wix, שמפתחת פתרונות טכנולוגיים שמותאמים לצרכיהן של תעשיות ספציפיות, כגון יצירת אתר אינטרנט, יכולות מסחר מקוון, כלים לניהול עסקי, שילוב יישומי צד שלישי ופתרונות מובייל. המוצר החדש של שתי החברות יושק במהלך 2015.

מלבד האפשרות של בעלי המסעדות לקבל ולנהל הזמנות אונליין, הם יכולים באמצעות הפלטפורמה שפיתחה OpenRest ליצור אפליקציות מובייל, לגבות תשלומים ברשת ועוד.

מ-Wix נמסר כי אחוז הלקוחות המזמינים משלוחים ממסעדות באמצעות האינטרנט או מהנייד נמצא בשנים האחרונות במגמת עלייה מתמדת, והשילוב עם OpenRest יאפשר לה להציע לבעלי המסעדות פתרון אינטרנטי כולל. כך הם יוכלו לשלוט באופן מלא על הקשר עם לקוחותיהם, כמו גם לייתר את הצורך לקבל הזמנות טלפוניות ואת התלות באתרי צד ג', שגובים עמלות על כל עסקה.

בתיאבון. דני לשם ויואב עמית, מייסדי Openrest. צילום: מאיה מרום

בתיאבון. דני לשם ויואב עמית, מייסדי Openrest. צילום: מאיה מרום

"האסטרטגיה שלנו היא להמשיך להרחיב ולהעמיק את היצע המוצרים ש-Wix מציעה על ידי פיתוח פתרונות ייעודים לצרכיהם של מגזרים עסקיים שונים ו-OpenRest מתאימה לכך באופן מושלם," אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד-שותף של הרוכשת. "תעשיית המסעדות מאוד דינמית ותחרותית, ואין ראויה ממנה לפוקוס מוצרי כזה".

דני לשם ויואב עמית, מייסדי OpenRest, ציינו כי "הקמנו את החברה לפני ארבע שנים במטרה לסייע לבעלי מסעדות לייעל את העסק שלהם ולנצל את ההזדמנויות שיצר האינטרנט. החבירה ל-Wix תאפשר לנו להביא את הטכנולוגיה שלנו לשיאים חדשים".

הרכישה הנוכחית אינה הראשונה השנה של חברה ישראלית שביצעה Wix. במרץ היא הודיעה על רכישתה של Appixia, שמציעה פלטפורמה לבניית אפליקציות במכשירים ניידים. בשנה שעברה החלה Wix להיסחר בניו-יורק ולפני כחודש הודיעה על הקמת מרכז פיתוח בבאר שבע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים