ארצות הברית: ארבעה הואשמו בגניבת תוכנות ונתונים בשווי של מאה מיליון דולר

על פי כתב האישום, חברי הכנופיה השיגו גישה בלתי מאושרת לשרתים של מיקרוסופט,עוד מואשמים חברי הכנופיה כי פרצו לרשת הצבאית וגנבו תוכנת סימולטור המשמשת לאימון טייסים של מסוקי אפאצ'י

משחק מסוכן. Gears of War 3

ארבעה חברים, לכאורה, בכנופיה בינלאומית של פורצי מחשבים הואשמו בגניבה של תוכנה ונתונים בשווי כולל של יותר ממאה מיליון דולר, על פי הודעה שפרסם משרד המשפטים של ארצות הברית. התוכנות שנגנבו היו מגוונות ביותר – מתוכנה צבאית לאימון טייסים ועד למשחקי Xbox. שניים מהנאשמים, תושב ניו ג'רזי בן 28 ואזרח קנדה בן 22, הודו באישומים, על פי משרד המשפטים. חבר חמישי בכנופיה, אזרח אוסטרליה, יישפט על עבירות אלה באוסטרליה.

על פי כתב האישום, חברי הכנופיה השיגו גישה בלתי מאושרת לשרתים של מיקרוסופט (Microsoft) ושותפותיה, בתקופה שבין ינואר 2011 לבין מרס 2014, וגנבו קוד מקור, מפרטים טכניים ומידע נוסף. בין השאר, ניסו הפורצים להשתמש במידע שגנבו כדי לייצר קונסולות Xbox One מזויפות, על פי כתב האישום. כן הם גנבו גרסאות טרום השקה של המשחקים Gears of War 3 ו-Call of Duty: Modern Warfare 3.

עוד מואשמים חברי הכנופיה כי פרצו לרשת של צבא ארצות הברית וגנבו תוכנת סימולטור המשמשת לאימון טייסים של מסוקי אפאצ'י. מתקפה זו בוצעה לאחר שפרצו לשרתים של החברה שפיתחה את הסימולטור עבור צבא ארצות הברית, Zombie Studios מסיאטל. הפריצות בוצעו, בין השאר, על ידי שימוש בשמות משתמש וסיסמאות של עובדים בעלי גישה למערכות.

במיקרוסופט סירבו להגיב על הפרשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים