"ההיי-טק הישראלי זקוק לעוד אנשים שיהיו התווך של התעשייה"

"הענף בארץ נדרש לא רק ליזמים וסטארט-אפיסטים, אלא גם לאנשי מקצוע שיהוו את עמוד התווך שלו", אמר אורן ישרים, מנהל פעילות אזורי ישראל ואפריקה ב-Infinidat, בפרויקט ראש השנה של אנשים ומחשבים

אורן ישרים, מנהל פעילות אזורי ישראל ואפריקה ב-Infinidat. צילום: פלי הנמר

איך היית מסכם את השנה בהיי-טק הישראלי?
"חברות ההיי-טק בישראל, כמו בחו"ל, נדרשות להתמודד עם דרישות חדשות וגבוהות של לקוחותיהן, שנובעות מהשינויים הדרמטיים שחלו סביב העולם בעידן המידע. בין אם מדובר בתחום אבטחת המידע או בעולם האחסון, האתגרים הולכים והופכים מורכבים יותר, ואילו הספקים מנסים לספק פתרונות יעילים ופשוטים יותר לניהול ותפעול. אני סבור שההיי-טק הישראלי, שניחן במוחות מבריקים, ימשיך לספק את הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים ביותר, שיקדמו עסקים וחברות ויסייעו להם להפיק את המרב מהמידע שלהם".

את מי אתה בוחר כאיש השנה בהיי-טק בישראל?
"אנשי השנה הם מבחינתי כל היזמים והיזמים הסדרתיים, שעוזרים לשים את ישראל על המפה וליצור גאווה. בכל מקום שאליו אני מגיע אני זוכה לתשבחות על העשייה הישראלית בתחום ההיי-טק ועל תרומתנו הרבה לקידום הטכנולוגיה בעולם. הדבר מסייע לנו בבניית אמון בחו״ל ומשרת נאמנה את המשק הישראלי בצמיחה משמעותית".

מה אתה מאחל לענף לשנה הבאה?
"קודם כל, שנמשיך ליצור ולעשות. שנית, אני מאחל לענף להשכיל להשקיע בחינוך וטיפוח המשאב האנושי, וביצירת תשתית אנושית שתוביל אותו בשנים הקרובות קדימה, אל חוד החנית של ההיי-טק העולמי. ההיי-טק הישראלי זקוק לא רק ליזמים וסטארט-אפיסטים, אלא גם לאנשי מקצוע שיהוו את עמוד התווך של התעשייה עצמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים