ניקיון פסח? לא בבית ספרנו – It's Party Time!

כל הסימנים מראים כי האביב כבר כאן, מה שאומר שזה זמן מצוין לעשות ניקיון וסדר ● רק שעל אפליקציות שעושות סדר, כבר כתבנו מספיק ● אז במקום זה קבלו את Giphy.com שיעשה יופי של בלאגן

GIPHY Stickers

מריחים כבר את הפסח? איך אפשר שלא. הרי אפילו אם רק עוברים בטעות ליד הסופר, קופצות לכיוונכם – עם הרבה כוונה – מודעות ענק שמספרות על הנחות כאלה או אחרות לקראת החג, כשבמרכזן האוכל המסמל יותר מכל את החג. ואם זה לא מספיק, תיבת הדואר האלקטרונית שלכם בטח מתפוצצת מרשימה של אתרים וחנויות, וכמובן אותם סופרים לעיל, שמציעים מבצעים של פעם בשנה, בדיוק אותם מבצעים פחות או יותר שהציקו לכם בסוכות ובראש השנה, אבל למה להיות קטנוניים.

ואם כבר ברחתם מתיבת הדואר שלכם בהצלחה, אז אין סיכוי שאתם תצליחו להתחמק מהמודעות באתרי האינטרנט שמציעות לכם בדיוק את אותם מבצעים שחשבתם שדילגתם עליהם בתיבת הדואר. ואם אתם חושבים שהחנויות הסיניות לא יודעות שאנחנו מתקרבים לחג, אתם טועים.

כן, בדיוק, כל הסימנים של האביב הישראלי כבר כאן, כשרבים יודעים שפריחה זה לא רק על עצים, ורבים לא מבינים למה המשק המקומי חושב שדווקא בחגים אנחנו מרוויחים יותר. מה שבטוח הוא שכמעט כולם בטוחים – אם לא לוקחים בחשבון את רוב אלו שגרים ברווקותם ולא ממש אכפת להם שיש עובש בפינה שם באמבטיה – שזה זמן מצוין לעשות ניקיון וסדר כי חס וחלילה שלא יימצא במהלך החג פירור של חמץ באיזו פינה שלא ממש נוח לטאטא אותה ביומיום.

יאללה בלגאן

והסדר הזה כבר מזמן חרג גם לתחומים אחרים, ואם עקבתם קצת אחר המדור בשבועות האחרונים, היו כאן לא מעט אפליקציות שיכלו לעזור לכם לעשות סדר. ולכן האפליקציה של היום היא ממש לא. יותר נכון, היא הרבה יותר בכיוון של "יאללה בלגאן" מאשר "מצאת מנקה לחג". אבל היא יכולה לעשות לכם קצת טוב בנשמה ולעזור לכם לשלוח למשפחה ולחברים אמירות צבעוניות.

קוראים לה GIPHY Stickers והיא מבוססת על שיתוף פעולה של Giphy.com, אתר שהוא למעשה בסיס נתונים ענקים של קבצי GIF באנימציה, ושל Imoji – שהיא קבוצה שעוסקת במידע רחב ככל האפשר שקשור לרגשונים, אימוג'י, שמוכרים היטב לכל מי ששלח הודעה אלקטרונית למישהו אחר, מיידי או לא, בעשור האחרון לפחות.

האפליקציה מספקת כמות אדירה של מה שאנחנו עושים לא מעט, רק עם אנימציות. אחרי שעברנו מדיבור להקלדה, ואז לקיצורים, רבים מאיתנו שולחים תמונות בכל יום לכל הכיוונים, החל מממים, דרך תמונות של חתולים/כלבים/תינוקים הכי חמודים בעולם, וכלה כמובן באימוג'י שמסיימים משפטים בווטסאפ-ים (WhasApp) למיניהם.

תמצאו בה כמות מטורפת ממש של קבצי GIF באנימציה, בכל נושא ובכל תחום, באמצעות חיפוש ידני או באמצעות עשרות קטגוריות שונות, כל אחד בשיטה שהוא אוהב לעשות זאת.

זהו עצם העניין

ואחרי שמוצאים משהו שמתחברים אליו, או אתם חושבים שמתאים לשלוח אותו למישהו אחר גם אם זה "אני אוהב אותך" הכי דביק שיש, יש עוד הרבה דברים לחפש, כי מתחת לכל אנימציה זעירה כזאת יש האשטגים שלחיצה עליהם היא בעצם עוד סוג של ביצוע חיפוש ממוקד מאוד.

אבל מתחת להאשטגים מוצאים את שורת "זהו עצם העניין" שמכילה אייקונים לרוב שירותי שיתוף ההודעות הפופולריים שיש בסביבה, מכאלה ששולחים הודעה מדויקת למישהו, ווטסאפ כבר אמרנו, ועד שיתוף עם כל מי שמכיר אתכם כמו לדוגמה באמצעות טוויטר (Twitter).

ואם זה לא מספיק אז גוררים את השורה עד הקצה השמאלי שלה כדי לראות שבעצם אפשר לשתף את האנימציה עם כל אפליקציה שתומכת בשיתוף, שאפשר להוריד אותה לטלפון לשמירה, ושאפשר להעתיק את הקישור הישיר שלה אם רוצים להשתמש בדרך הזו כדי להעביר אותה לנמען.

ובצד הקיצוני הימני מחכה לו גם הלב שמאפשר לשמור את האנימציה ברשימת המועדפים שמוצגת אם בוחרים בתפריט הראשי ב-Collection. אז גם אפשר לראות את רשימת קבצי ה-Gif באנימציה שיצרתם בעצמכם כן. איך אפשר בלי זה. לוחצים על Camera בתפריט, בוחרים תמונה מוכנה או צילום חי, מסמנים את החלק בו רוצים להשתמש כדי ליצור את האנימציה – כשבשלב הזה אפשר לבצע זום כדי ממש לדייק בקו המקיף את התחום, שומרים ואז בוחרים את האנימציה בפועל ויש עשרות סוגים לבחירה, ושומרים שוב.

גם עם כל הסנאפצ'ט (Snapchat) והמעתיקים שם בחוץ, אני בטוח שתמצאו את GIPHY Stickers כשעשוע חביב, ואפילו משפחתי, וזה דווקא יכול להיות נחמד מאוד בחג.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

להורדה ל-iPhone לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים