הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet

פלדמן מסכם את 2016 ומספר כיצד צירפה אליה Cybonet בשנה החולפת לקוחות חדשים בארץ ובעולם, בכללם מפעילי טלקום, משרדי ממשלה, ארגונים פיננסיים ועסקים קטנים ובינוניים

דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet

במה הצטיינה Cybonet ב-2016 וכיצד ה-IT סייע בכך?
"Cybonet ,שנקראה בעבר PineApp, חיזקה בשנת 2016 את מעמדה כספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, המותקנים על גבי יותר מ-3,000 מערכות, ומשרתים קרוב ל-40,000 דומיינים, בכ-60 מדינות בעולם. בנוסף ליכולותינו כספקים של מענה מקיף לאבטחת דואר אלקטרוני וסינון URL, חיזקנו את יכולתנו להעניק ללקוחות ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע, ובפרט את יכולות ה-EDR (ר"ת Endpoint Detection and Response). צירפנו לקוחות נוספים לרשימת לקוחותינו בארץ ובעולם, הכוללים מפעילי טלקום, משרדי ממשלה, ארגונים פיננסיים ועסקים קטנים ובינוניים.

אבן הדרך המרכזית ב-Cybonet ב-2016 הייתה פיתוח מוצר חדש ומתקדם בתחום הסייבר, שייצא לשוק בקרוב. בשנה שעברה קיבלנו דחיפה חזקה לעסקים שלנו, בין היתר בשל המעבר המקיף והמתמשך של ארגונים לפתרונות מחשוב ענן. התפתחות זו אפשרה לנו להגדיל את פלח השוק שלנו בפתרונות לתשתיות ענן. במשך שנים עסקה החברה באבטחת דואר אלקטרוני ובפלטפורמות לחברות המספקות שירותים מנוהלים בתוך המסגרת של שירותי ענן. 2016 הייתה גם השנה שבה נקטנו באסטרטגיה שאפשרה לנו להיות הגורם שיספק את תשתית הענן לקו ההפצה שלנו. מקבלי שירות זה יכולים לשמש כמפעילים וירטואליים (Virtual Service Provider) בתחום ה-IT, בדומה לאופן שבו פועלת גולן טלקום כמפעיל וירטואלי בתחום התקשורת, בלא להישען על תשתיות משלה. זהו גם התחום שבו הגידול ב-Cybonet ב-2016 היה בעל השיעור הגבוה ביותר".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"האתגר הגדול ביותר של Cybonet ב-2017 הוא השלמה מוצלחת של פיתוח מוצר הסייבר החדש והשגה של אחיזה בשווקים בישראל ובאירופה עם מוצר זה, תוך הפגנת יכולות סייבר שיספקו מענה מקיף והולם לצורכי הלקוחות. עלינו לוודא שמוצר הסייבר שאנו מפתחים מספק מענה מיטבי גם בתצורת מחשוב ענן, ולספק פלטפורמת ניהול ענן איכותית שפועלת באופן מיטבי בעולם הסייבר".

כמה עובדים יש בארגון וכמה תגייסו בשנה הקרובה?
"כ-40 עובדים, ואנחנו צופים שנגייס בשנה הקרובה כ-30 עובדים נוספים למרכז הפיתוח והתמיכה שלנו בחיפה, ולשלוחותינו באירופה, אסיה וצפון אמריקה".

בנימה אישית

מי אני? "דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet".
שירות צבאי? "איש מבצעים בחיל הים".
מסלול אקדמי? "בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ובגיאוגרפיה".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "מרץ 2015".
מה עשיתי קודם לכן? "סמנכ"ל טכנולוגיות וניהול מוצר ב-Cybonet, שנקראה אז PineApp".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "בתפקידי הראשון במחלקת התמיכה הטכנית בנטוויז'ן, סיפקתי ללקוחות הפס הרחב של החברה שירותים מלאים של תמיכה טכנית. שימשתי כמוקד ידע במוקד התמיכה, שכלל צוות של יותר מ-300 מקצוענים. טיפלנו בכל בעיות הקישוריות, ועסקתי ביותר מ-500 בקשות תמיכה בכל משמרת, שכללו גם בקשות לתמיכה במערכות הפעלה. לצורך כך רכשתי ידע בראוטרים של חברות כמו סיסקו (Cisco) ו-3Com ובהיבטי אבטחת מידע דוגמת פתרונות פיירוול של צ'ק פוינט (Check Point). תפקיד זה אפשר לי להניח יסודות איתנים להמשך הקריירה, מכיוון שיכולתי להיות עם האצבע על הדופק בכל הקשור לצרכים הקונקרטיים והיומיומיים של קשת רחבה של משתמשים".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"סייבר, יחסי מנמ"ר-מנכ"ל, BCP/DRP, תוכנה כשירות (SaaS), האינטרנט של הדברים, מוביליטי, SDDC, אנליטיקה, דיגיטל ו-עיר חכמה".

 

 

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים