הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT

פיינגולד מדבר על השנה של החברה, האינטרנט של הדברים, סטארט-אפים וגם כמה דברים אישיים

עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT

במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT סייע לו?
"Comm-IT היא מרכז פיתוח שמשמש כמנוף להשגת היעדים העסקיים של לקוחותיו ובשנה האחרונה בהחלט עשינו זאת בהצלחה. בלטו במיוחד שירותי ה-Flexible R&D, שמספקים פיתוח תוכנה יעיל ורווחי, ושירותי הענן וה-DevOps של החברה, שתומכים ומספקים את הפן התשתיתי. שירותים אלה אפשרו ללקוחותינו לפתח פתרונות בכל הקשת הטכנולוגית ולנהל תהליכים מורכבים במהירות ובאפקטיביות, תוך חסכון משמעותי במשאבים.

תחום נוסף ש-Comm-IT הצטיינה בו בשנה האחרונה, המשמש גם הוא כמנוע צמיחה ללקוחותינו, הוא ה-Big Data ואנליטיקת ה-BI. באמצעותו סייענו ללקוחותינו למצות את פוטנציאל המידע שברשותם בצורה מיטבית ולהשיג את מטרותיהם, בין אם מדובר בפיתוח מוצר, התייעלות, הגדלת הכנסות, הפחתת בעיות ייצור, יצירת מודלים חדשים של רווח או מטרות אחרות".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"המגמה המתחזקת של האינטרנט של הדברים העמידה את Comm-IT בצומת מרכזי וייחודי בתעשייה, שכן אנחנו עוסקים בשלוש הדיסציפלינות הטכנולוגיות הדרושות למוצרים או פרויקטים בתחום זה: פיתוח מערכות תוכנה ואפליקציות, פיתוח ברמת המכשיר (Embedded) ותשתיות, וענן. בשנים האחרונות החברה הוציאה לפועל פרויקטים מעניינים ומגוונים, בין היתר בענפי הבריאות, הקמעונות, התחבורה והמטאורולוגיה. בשנה הקרובה, Comm-IT תפתח פתרונות משולבים נוספים ותרחיב את ההיצע שלה בתחום".

מהו הקשר שלכם עם סטארט-אפים?
"כמרכז פיתוח גדול, Comm-IT מאפשרת לסטארט-אפים להגשים את החלום שלהם בצורה האפקטיבית ביותר – החל משלב הרעיון ועד היציאה לשוק. מודל ה-Flexible R&D שפיתחנו מאפשר ליזם ולמנהל הפיתוח לשלוט בתקציב הפיתוח, לחסוך את הזמן והכסף הכרוכים בגיוס צוות פיתוח ולצמצם משמעותית את זמן ההגעה לשוק.

המודל מאפשר ליזמים להשתמש ביותר מ-300 אנשי הפיתוח שלנו, עם המומחיות, הניסיון והידע שלהם במגוון טכנולוגיות, ברזולוציה יום יומית ועל פי הצרכים הדינמיים של הפרויקט, ולשלם רק עבור שעות העבודה בפועל. דבר זה מאפשר ללקוחות שליטה הרמטית על התקציב. הצוות שלנו גם יכשיר את החברה, כך שבסוף התהליך היא תוכל להמשיך בדרכה עצמאית".

בנימה אישית

מי אני? "עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT".
שירות צבאי? "בוגר ממר"ם. שירתתי כ-8.5 שנים ביחידת התוכנה של חיל האוויר, כראש מדור תקשורת ואבטחת המידע בחיל, ובתפקידי ניהול מאתגרים נוספים, שבמסגרתם הובלתי מספר פרויקטי ענק, פורצי דרך מבחינה טכנולוגית בחיל האוויר".
לימודים אקדמיים? "אני בעל תואר ראשון במדעי המחשב".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "2005".
מה עשיתי קודם לכן? "את שירותי הצבאי, המוזכר מעלה".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"ראשונים הם, עם הציון 10, האינטרנט של הדברים, תוכנה כשירות (SaaS) ואנליטיקה. את הציון 9 אני נותן לסייבר, למוביליטי ולדיגיטל. 8 מקבלים עיר חכמה ודטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC) ו-7 – יחסי מנמ"ר-מנכ"ל ו-DRP/BCP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים