"צפויה לנו שנה מרתקת ומלאה בחדשנות טכנולוגית"

לקראת ראש השנה, בכירים בתעשייה מסכמים את תשע"ו בהיי-טק הישראלי ומעריכים מה יקרה בשנה הבאה ● והפעם: שי אוזון, מנכ"ל One1

שי אוזון, מנכ"ל One1

כיצד אתה מסכם את השנה בהיי-טק הישראלי?
"אחת התופעות הבולטות בשנה החולפת הייתה האימוץ הנרחב של המהפכה הדיגיטלית בישראל. הדיגיטל נוכח ברבדים השונים של הטכנולוגיה – בעולמות המובייל, בפלטפורמות מחשוב ענן, באינטרנט של הדברים ועוד – וחברות רבות ממגזרי שוק שונים אימצו השנה פתרונות דיגיטל מתוך תפיסה הוליסטית, המקיפה את השירות ללקוח, השיווק והמכירות, ניהול משאבי הארגון ועוד".

מה צפוי לנו בשנה הבאה?
"אנחנו נמצאים בתקופה מהפכנית. התלות שלנו, כצרכנים, במידע ובטכנולוגיה הולכת וגדלה מיום ליום. בישראל יש חברות שמפתחות פתרונות ומוצרים בתחומים הללו ובהחלט מהוות מקור לגאווה, אבל בסופו של דבר, מה שיהיה מעניין לראות בשנה הקרובה זה כיצד השוק הישראלי יקבל את הפיתוחים החדשניים – הן בשוק הארגוני והן בשוק הצרכני. צפויה לנו שנה מרתקת ומלאה בחדשנות טכנולוגית, ואנחנו בוחנים כל העת אפשרויות חדשות עם המבט קדימה, כדי להגיב במהירות למגמות הטכנולוגיות".

את מי היית מכתיר כאישיות או חברת השנה בתעשייה?
"פחות חשובים האיש ושם החברה. מבחינתי, כל חברה שמבססת את עסקיה בישראל מייצרת מקומות תעסוקה ותורמת לכלכלת המדינה היא חברת השנה, ואני שמח שהתברכנו בכאלה חברות".

מה אתה מאחל לתעשייה לשנה הקרובה?
"התעשייה הישראלית, ולא רק ההיי-טק אלא כל מגזריה, היא תעשייה נפלאה, שמאחוריה עומדים אנשים שעובדים קשה. אני מאמין שגם בתוך העולם העסקי, שמתאפיין לעתים במתחים ובתחרותיות, חשוב לזכור את העובדה הבסיסית הזאת ולראות את האנשים שמאחורי התעשייה ושעושים אותה למה שהיא. בפרוס השנה החדשה, אני מאחל לכולנו שנזכור את הכלל הפשוט הזה ונשכיל לעבוד בשיתוף פעולה ולהצמיח את התעשייה הישראלית להישגים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים