מרגישים אמיצים? תנשמו עמוק – ותקפצו למים!

ב-Miniclip הבינו שיש להם להיט ביד, אבל העדיפו לחכות עם ההשקה של Flip Diving עד שתחלוף היסטריית ה-Pokémon GO, ורק אז לצאת עם הדבר הבא

Flip Diving

לכבוד הקיץ שהולך לו לאיבוד לטובת הסתיו שמתקרב די מהר, לפחות לטעמי האישי, ולכבוד הימים שעוברים להם בלי מזגן שדולק כל הזמן – והחיסכון הכספי שבדרך, החלטתי לתת ביטוי לסיום העונה עם טעם של עוד מים קרירים אותם משפריצים לאוויר בשמחה בימים בהם החום והלחות עדיין שולחים אותנו בכל זאת ימה וברכמה כמה שיותר.

ומה זה אומר? מי שכבר מכיר אותי היטב יודע שאני כבר מכין בעצם את הרקע לאיזה משחק נחמד ואטרקטיבי שלא דורש יותר מדי כאבי ראש ומחשבה, ובכל זאת הוא מהסוג שיכול להעביר יותר מכמה דקות בלי שמרגישים בכלל, וכדי להתחבר לגמרי לפסקה הפותחת – מדובר במשחק בו אכן יש מים, יש השפרצות של מים, ויש חגיגה, ויש אנשים שקופצים. למים כמובן.

הכירו את Flip Diving שעיתוי ההגעה שלו לשוק היה יכול להיות מוקדם יותר, ממש בימי הקיץ החמים, אבל אולי הריחו ב-Miniclip שיש להם סוג של להיט ביד, ולכן העדיפו לתת לתקופת ההיסטריה של Pokémon GO לחלוף לה לפני שהגיחו החוצה עם המשחק לקראת סוף הקיץ. והאם מדובר בהצלחה? אולי לא ענקית כמו המשחק ההוא שהוזכר שתיים שלוש שורות לפני, אבל בפחות משבועיים הם צברו כבר כ-10 מליון הורדות בסביבת האנדרואיד בלבד.

על הצוק הכי גבוה

זו חברה שבדרך כלל יוצרת משחקים מאוד פשוטים שמוצעים חינם באתר הבית שלה ברשת, אבל פה ושם יש להם יצירות קטנות שמגיעות גם לחנויות האפליקציות השונות, כמו 8Ball Poll הוותיק למדי, רק שעד היום לא רשמה כזו כמות של הורדות.

כך או כך, כפי שאפשר להבין מהשם מדובר במשחק בו צוללים למים, אבל לא בסגנון היבשושי והרציני משהו של האולימפיאדה, עם קפיצות מ-10 מטר שבהן ספלאש אחד אלכסוני של מים זה רע מאוד. המשחק הזה לוקח את הרעיון של קפיצות האקסטרים מהצוקים של אקפולקו, עם החגיגה, עם זה שכל אחד מוזמן, ועם זה שמדובר במצוק מאוד גבוה.

אז קופצים, ואם מצליחים עולים לגובה הבא לקפיצה, ואז לבא, ואז יש כמה מקרים שיש עוד ויש כאלה שלא, ובכל מקרה אם מצליחים לבצע בהצלחה את כל הקפיצות בסיבוב, אז מתחילים סיבוב חדש שהוא מעט שונה מבחינת אזור הכניסה המותר למים אשר מצטמצם, וכך הלאה: בכל סיבוב רצוף נהיה יותר קשה לבצע את הקפיצות היטב.

למקפצה הבאה בתור

ומה זה היטב? המטרה היא קודם כל להיכנס למים באופן חלק ככל האפשר, וזה אומר גוף כמה שיותר ישר ולא משנה אם הרגליים או הראש מובילים. נחיתה על הבטן או על הגב – אאוץ', תחשבו כמה זה כואב באמת – והמשחקון נגמר. נכנסים היטב למים? למקפצה הבאה בתור. מקבלים כסף תמורת מספר הקפיצות המוצלחות, וכן בונוסים על מספר הסיבובים והתרגילים שמצליחים לבצע בדרך.

ומה עושים עם הכסף? ככל שיש מספיק כסף כדי לסובב את הגלגל, יכולים לקבל דמויות נוספות, לפתוח אתרי קפיצה חדשים – למשל עץ ענקי עם שלוש עמדות קפיצה, וכן לקבל סוגים חדשים של קפיצות, כולל מתישהו קפיצות שמבצעים כשבהתחלה עומדים עם הגב למים. דרך אגב, באופן מאוד מסגיר, אני אוהב את הדמות דייב השמן.

נשמע פשוט? באופן עקרוני כן, אבל כאמור צריך להיזהר שלא להנחית את הדמות על הבטן או על הגב, אלא אם אתם סדיסטים גמורים, וצריך להיזהר שלא להיתקל במכשולים בדרך בסגנון אה-לה גרג לוגניס שדפק את הראש במקפצה. כמו כן, הכל מועבר באווירה צבעונית, באיכות גרפית יחסית מפתיעה לטובה, ועם מוזיקה וקריינות, כאשר את כל הדברים הללו אפשר גם לבטל בדף הגדרות.

ויש גם הפתעות בדרך, ויש אפשרות לבצע רכישות קטנות, ובסך הכל לא פלא שהמשחק הזה תפס. ותסלחו לי עכשיו, בדיוק קיבלתי הודעה מדייב שנמאס לו להתייבש.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.
להורדה ל-iOS לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים