OneView Calendar: החיים כולם בעמוד אחד

בחיים כל כך מלאי הרפתקאות ומשימות ובעיקר בלאגן - אנחנו צריכים סדר ● הכירו אפליקציה שמסדרת לנו את הזמן במהירות ובחוסר מאמץ, כמו שככל הנראה עדיין לא פגשתם

כל החיים על כף היד. OneView Calendar

ניהול זמן, עבור רוב האנשים, זו אחת המטלות הקשות ביותר. ויותר חמור מכך – הסיכוי של רובנו לזכור בעל פה את כל הדברים שאנחנו צריכים לעשות, ברמת העבודה, הבית וגם הבילוי, היה קלוש מאוד עוד הרבה לפני שהבילויים חשבו להגיע לארץ ישראל.

שלא במקרה, בהרבה מאוד חנויות לממכר מוצרי נייר, כמו מחברות, ניירות להדפסה וגם יומנים, בערך בסביבות סוף חודשי הקיץ-תחילת הסתיו, יש עליית מה במכירות, כי מה רבים הרוכשים של יומנים בגדלים כאלו או אחרים – טוב, לפחות של אלו שלא מקושרים מספיק טוב כדי לקבל לפחות יומן אחד טוב מאיזו חברה גדולה כזו או אחרת.

וכמובן שבעידן של "יש אפליקציה לזה, ועוד אחת לזה ועוד אחת ועוד אחת", יש לא מעט אפליקציות של יומנים, לוחות שנה וניהול לוח זמנים – לא באמת משנה איך תקראו לזה, העיקר שהן דואגת לאפשר לנו לשמור על החיים שלנו פחות או יותר מאורגנים ולמנוע מאיתנו פאדיחה נוראית של קביעת פגישה חופפת מועד ושעות במקביל לפגישה דומה, אבל בצד השני של העיר. וזה עוד במקרה הטוב.

לא מסתמכים על הזיכרון

אמנם בסופו של דבר גם עם יומן, אפליקציות לניהול מטלות, ויישומי לוח שנה, המשתמש חייב לרשום את האירועים כדי שתהיה תזכורת. אחרת, אתם כבר יודעים, כבר צריך להסתמך על הזיכרון וזה לא דבר שלא הולך ומשתפר בהתגלגלות הנוכחית של ההומו-ספיינס.

אז מה עוד אפשר לחדש בתחום הזה? הרי ראיתם כבר הכל, נכון? ובכן לא ראיתם עוד את האפליקציה OneView Calendar. פיטר מולינקס השבדי, שעומד מאחורי האפליקציה הזו, מספר כי המטרה שלו הייתה לפשט עד כמה שיותר את השימוש בלוח השנה וזאת במטרה להקל על השימוש כדי לגרום למשתמשים כן לזכור להכניס כל אירוע ומיד, וכן לעזור להם לאבחן מתי הם יכולים לקבוע מה שה צריכים לקבוע.

ולשיטתו, ולשיטת OneView Calendar, הכי פשוט זה אפליקציה שיש לה רק עמוד אחד. כן. קראתם נכון. כל מה שיש לאפליקציה הזו להציג זה דף אחד שמכיל בסופו של דבר את כל לוח הזמנים שזקוקים לו משתמשים. שנים שלמות אפילו בנקודת מבט אחת. אז איך זזים בו, ואיך בודקים?

15 שנה מתועדות

משתמשים ביכולות המגע של הטלפונים החכמים הנוכחיים: צביטה וגלילה. רוצים לזוז טיפה מעלה ומטה בתאריכים? תגללו את המסך מעלה ומטה בהתאמה, רוצים לבדוק את האירועים הרשומים בקנה מידה מדויק יותר, של חודשים, שבועות וימים? אין בעיה. שתי אצבעות על המסך, מניעים אותן בכיוון הפוך, ומתחילים "לקדוח" פנימה עד רמה של דקות. בדיוק. עד דקות. רוצים בכיוון ההפוך, לצמצמם את נקודת המבט עד בדיקה שנתית? מזיזים את שתי האצבעות בכיוון ההפוך, עד לרמה שרואים על המסך רק שנים, בעצם בערך 15 שנים.

מה שיפה הוא שבמהלך הצמצום או הפתיחה של נקודת המבט, פס הצד משתנה בהתאם כדי לאפשר לעקוב במדויק אחרי המיקום שלנו, וזה חשוב כמובן במיוחד בעת שמתמקדים פנימה אל עבר השעות והדקות.

עוד דבר יפה, שבא לידי ביטוי בעיקר בכיוון ההפוך בו בודקים את לוח שנה מנקודת המבט של שנים, הוא הדרך בא לוח השנה בוחר להציג את האירועים שכלולים בו, כשבדרך כלל הוא בוחר את האירועים הגדולים, מבחינת היקף, לצורך התצוגה. וכן, יציאה לחופשה בת שבוע במהלך אוגוסט תופיע בדרך כלל במצב הזה.

גישה מרעננת לחיים

הוספת אירוע היא דבר פשוט מאוד. גוררים את סימן הפלוס אל השורה של תאריך והשעה בה רוצים לבצע את השיבוץ. כמובן שמומלץ לפני כן להביא את לוח השנה לנקודת המבט המתאימה ביותר לאירוע שרוצים לרשום, אבל לא ממש חשוב כי אחרי שנותנים שם, אפשר ללחוץ על שורות השנה והשעה תחת Start ותחת End כדי לקבוע את מועדי ההתחלה והסיום במדויק, כאשר אפשר גם לבחור אחת מהאפשרויות המוגדרות מראש כמו יום, שבוע, שלושה שבועות וכדומה.

אפשר לבחור גם מתי ואם להציג תזכורות ולתת פרטים כמו מיקום, ואפילו לקבוע לאיזה לוח שנה משייכים את האירוע, כי OneView Calendar יכולה לחיות במקביל לעד חמישה יומנים אחרים, להתעדכן מהם ולעדכן אותם בהתאם. אפשר גם לקבוע מספר חזרות לאירוע, אם רוצים או אם צריך.

בקיצור, OneView Calendar מספקת גישה מרעננת ביותר אל תחום אפליקציות ניהול הזמנים ולוח השנה, ולמרות שהיא נראית פשוטה מאוד, והיא מאוד פשוטה לשימוש, היא מספקת בדיוק את העומק שצריך כדי להתנהל מול אפליקציה מהסוג הזה, ובמיוחד שממש לא מפריע לה אם אתם משתמשים גם באפליקציה אחרת בתחום שלה.

האפליקציה זמינה כעת לאנדרואיד וגם לשימוש בדפדפן, והיא צפויה בקרוב להגיע גם ל-iOS. הפעם אני אפנה אתכם לאתר שלה, כדי שתוכלו לבחור מה להוריד והאם לקבל מידע לגבי הזמינות העתידית שלה למערכות הפעלה נוספות. לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים