מסדרים את התמונות במכשיר בלי להתייאש מהחיים

הכירו את Slidebox, אפליקציה שבאמצעותה תארגנו את התמונות במכשיר שלכם במהירות ובצורה מושלמת ומסודרת, כך שבסופו של דבר תישארו עם החוויות הכי מוצלחות ובזווית שהכי מחמיאה

עושה סדר. Slidebox - Photo Organizer

ההשקות האחרונות של הטלפונים החכמים במחוזות כאלו או אחרים, מלונדון ועד לעומק סין, הראו שהחברות משקיעות מאמצים רבים בתחום הצילום. זה בא לידי ביטוי בעדשות וחיישנים טובים יותר, במייצבי תמונה שפתאום משתלבים להם גם עם מצלמות קדמיות, ובעיקר במכשירים שחלקם מציעים היום באותו מחיר של פעם – לפחות כפול זיכרון אחסון.

עם שירותים חברתיים שמאיצים במשתמשים שלהם להעלות עוד ועוד תמונות לרשת, ועם האפשרות לשלוף את הטלפון ולצלם בקלות כל מה שקורה מסביבנו – המצלמה היא אולי החלק הכי חשוב כיום במכשירים החכמים, להוציא אולי המקלדת הווירטואלית. אבל רק אולי.

ואיפה שומרים את התמונות? עם כל ההיצע הרב של שירותי השמירה בענן, אני מוכן להתערב שרוב רובכם שומרים את רוב התמונות שלהם במכשיר, קרוב לליבם ולאצבעות המתקתקות ששולחות במהירות את התמונות האהובות לחברים, למשפחה או לקבוצת החברים בווטסאפ (WhatsApp). ולא שמדובר במעט תמונות.

הרי בגלל שאפשר כיום לצלם במהירות יחסית גבוהה, וגם בגלל שתמיד הרי אפשר למחוק, מהר מאוד מגלים שמצלמים את החתול בשכונה שמונה פעמים ברציפות כדי שאחת תצא בסדר, ואת קבוצת החברים שלוש פעמים – וכדי שתמונה אחת תצא בסדר, מצלמים את ערמת הפרחים הזו שלוש פעמים מימה, ארבע פעמים מקדמה ועוד פעמיים מנגבה.

רק קצת סדר

זה גם מה שחושבים היוצרים של האפליקציה Slidebox – Photo Organizer, אבל הם גם חושבים שאם כבר שומרים את התמונות במכשיר, אז למה שלא לעשות בהן סדר מדי פעם, ואם כבר לעשות סדר, אז לעשות זאת באופן מהיר ונוח למשתמש? במקרה של האפליקציה הזו, כל העבודה גם מבוצעת במסגרת הגלריה של אנדרואיד עצמה, באותה תיקייה, כך שאין הכפלה של תמונות אלא רק קצת סדר, וזאת מבלי לפגוע באפליקציה האחרת.

נתחיל קודם כל במחיקה, כי בסופו של דבר כשעוברים על התמונות מגלים שיש כמה, ואפילו יותר מכמה, שלא ממש צריכות להישאר בזיכרון של המכשיר, וגם האישי, לנצח. אז איך מוחקים את התמונה? פשוט מחליקים אותה למעלה, והיא עוברת היישר לפח האשפה. לא, לא שהיא נמחקת בפועל, כמו בפח האשפה בשולחן העבודה של Windows. ניתן לשחזר משם את התמונה במקרה של ביצוע טעות.

עם זאת, תמונות שנמצאות בפח האשפה כבר נחשבות מבחינת Slidebox כממוינות והן כבר לא יוצגו שוב ברשימת התמונות שלא עברו מיון שאת מספרן אפשר לראות מתחת ל-Unsorted בחלק העליון של המסך, בדיוק כמו שאפשר לראות כמה תמונות נמצאות בפח האשפה. עם זאת, מחיקת התמונות מפח האשפה כבר מוחקת אותן בפועל מהזיכרון של המכשיר, כלומר מבצעת מחיקה פיזית שלהן.

לחיצה על Unsorted מציגה את כל התמונות השמורות בגלריה באופן מוקטן ומאפשרת לקפוץ מהר יותר לתמונה מסוימת מאשר החלקה שמאלה וימינה כדי לעבור בין התמונות במסך הראשי. עם זאת, יש לציין שהמעבר בין התמונות במסך הראשי מהיר וחלק ביותר ואין כל השהיה, גם אם במכשיר שלכם שמורות כמה אלפי תמונות. כמו בכל אפליקציית תמונות גם כאן אפשר לבצע לחיצה כפולה כדי לראות את התמונות השמורות בגדול.

איזו תמונה טובה יותר?

שלב הארגון של התמונות נמצא מתחת לתמונה במסך הראשי, והוא העברתן לאלבומים. אפשר ליצור מספר רב של אלבומים על ידי לחיצה על Create New Album ולאחר מכן פשוט מחליקים את התמונות לתיקיות השונות כדי למיין אותן במהירות רבה.

לחיצה על View Albums מציגה רשימה של כל האלבומים שנוצרו באמצעות Slidebox, כשליד כל אלבום מופיע מספר שמראה כמה תמונות הוא כולל. כניסה לאלבום מציגה כמובן את התמונות שבו בתצוגה מוקטנת, ומעבר לכך אפשר לשנות את שם האלבום ולמחוק אותו. מחיקת האלבום לא מוחקת את התמונות אלא מחזירה אותן אל רשימת התמונות הלא מיומנות מבחינת האפליקציה. כמו כן אפשר, בזמן שרואים תמונה במצב הזה, לשתף אותה עם אחרים באמצעות כל אפליקציה שמאפשרת זאת בטלפון.

אם אתם זוכרים, סיפרתי בהתחלה על הרגלי הצילום שמובילים אותנו לצלם כמה תמונות מכל נושא. ובכן, עכשיו אפשר לרגע אחד, בזמן שנעים בין התמונות שמאלה וימינה, להניח תמונה לצד תמונה, לבדוק מי מהן יותר טובה ובסוף התהליך להישאר עם התמונה הטובה באמת מבין כל התמונות שהן לכאורה אותו דבר.

כך או כך, אם אתם צריכים לעשות סדר במהירות בתמונות שלכם, Slidebox תעזור לכם לעשות זאת במהירות גבוהה, גם אם היא לא חפה לחלוטין מבעיות.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-App Store לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים