אפליקציות מלאות אהבה תוצרת ולנטינוס הקדוש

לא נשפוט אתכם למה אתם כל כך מצפים לוולנטיין-דיי, כי לכולנו ברור שאהבה זה לחלשים ● אבל בינתיים עולם האפליקציות נשאר מאוהב באהבה וגם הוא לא מעז לפספס ולפנק אתכם במיטב האפליקציות הדרושות למועד המכובד

יש מי שמחכה לכם בוולנטיין - הסמארטפון. תבלו. אילוסטרציה: BigStock

ה-14 בפברואר הוא יום חגו של ולנטינוס הקדוש. לרובכם הדבר לא אומר מאומה, אבל אם נספר לכם שזה בעצם הוולנטיין-דיי, אז רובכם, אם לא כולכם, כבר תגידו: אה, אז תאמר חג האהבה.

לא ברור מדוע היום הזו, ומדוע הקדוש הזה, הפכו ליום בו חוגגים אהבה, אבל ככה זה כבר כמה מאות בשנים. בנוסף, לא מדובר רק באהבה בין בני זוג, אלא ביום בו גם יודעים להוקיר אהבה לחברים ומשפחה.

כך או כך, כמו בכל נושא, גם לוולנטיין יש אפליקציות שעוזרות לצבוע את החג הזה, או אולי המסורת, בצבעים המתאימים וגם בהרבה לבבות, אז אספנו כמה שאולי יחסכו לכם זמן חיפושים.

אפליקציה נחמדה וקטנה בשם Valentine cARds תאפשר לכם להשתמש בתמונות שלכם כבסיס לגלויות אהבה נחמדות, שמלאות בלבבות מעופפים ואפילו קופידונים שמנמנים ונחמדים, כדי להעביר את מסר האהבה שלכם ליקיריכם. ניתן להגדיל ולהקטין את התמונות, ואפילו להוסיף להם מסגרת. מדובר אמנם באפליקציה ותיקה יחסית, אוטוטו בת שלוש, אבל היא קלילה לשימוש ומאפשרת גם להשתמש במצלמה כדי לצלם את התמונות להם אתם זקוקים. אם תרצו מדובר במעין אפליקציית מציאות רבודה שמיועדת לחג האוהבים, במיוחד אם אתם רוצים לשתף אותה עם העולם ושאר החברים. האפליקציה מיועדת לאנדרואיד, ולחצו כאן כדי להורידה.

להראות לכולם כמה אתה אוהבים, מאוהבים ואהובים

גם Love Globe מספקת את המתקתקות הנדרשת עבור חג האהבה. התמונות שבוחרים, לדוגמה לב, מתנה או טבעות נישואין עבור מי שרוצה להשתמש בחג כדי לקדם תוכניות יותר ארוכות טווח, עטופות בתוך גלובוס זכוכית בסגנון של כדורי השלג הפלסטיים הידועים. אפשר לבחור מתוך מגוון של רקעים, כולל תמונות טבע שמתאימות לחג האהבה, ומעבר לכך שניתן לשלוח אותן לאהובים ולאהובות, אפשר גם סתם לשמור את התמונות כדי להתגאות מאוחר יותר ביצירות. האפליקציה מיועדת לאנדרואיד. לחצו כאן להורדה.

יש כאלה שמתייחסים ליומו של ולנטיין כאל סוג של משחק, אז למה לא לשחק באמת? למשחק Bubble Mania יש גרסה מיוחדת לחג שמכילה תוספת של שלבים מלאי מתיקות בהם מעיפים לאוויר, במטרה ליצור קבוצות, בלונים בשלל צבעים שחלקם הם בעצם לבבות. כמו כן שורות הבלונים שמתקרבות והולכות מכילות גם הן כל מיני הפתעות מיוחדות לחג. החוקים של המשחק זהים לאלו של כל משחק בועות מתפוצצות, כך שלא ייקח זמן רב עד שתתרגלו גם לגרסת הלבבות. להורדה עבור אנדרואיד לחצו כאן, ועבור iOS לחצו כאן.

ולסיום, אם במקום לשחק או לשלוח גלויות כאלו או אחרות אתם פשוט רוצים להשתמש במכשיר שלכם כדי להראות כמה אתם אוהבים או מאוהבים או שאוהבים אתכם, תוכלו פשוט לשנות את הרקע של המכשיר כדי להעניק לו אווירה רומנטית. האפליקציה Valentine Wallpapers, שמיועדת למכשירי ה-iOS מכילה רקעים שמתאימים את עצמם למכשירי הטלפון והטאבלטים של החברה באותה מידה, וכל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על התמונה המבוקשת והיא הופכת מיד לתמונת הרקע של המכשיר. להורדה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים