SportJobz: זה לא רק ספורט

אם בעבר שחקן היה צריך סוכן שיפעל עבורו וימצא לו קבוצה טובה עם חוזה טוב ומסלול התקדמות - דבר זה הולך להשתנות ● סטארט-אפ ישראלי מציע פלטפורמה המאפשרת לשחקנים להציג את כישוריהם, כך שקבוצות וסוכנים מכל העולם יוכלו לאתר אותם ולפנות אליהם בהצעות

SportJobz

ספורט מקצועני כיום חוצה גבולות, שחקנים מקצועניים משחקים כיום בכל העולם ונודדים ממדינה למדינה. בארצות הברית השאיפה של שחקנים מקצועיים היא לשחק כמובן ב-NBA, אך הליגה הזו מוגבלת ב-300 שחקנים והתחלופה אינה גדולה.

השחקנים הבולטים באמת מצליחים להגיע לליגה הטובה בעולם, אך ישנם רבים אחרים וטובים שלא מצליחים להגיע ומנסים את דרכם בליגות אחרות.

אם בעבר שחקן היה צריך סוכן שיפעל עבורו וימצא לו קבוצה טובה עם חוזה טוב ומסלול התקדמות – דבר זה הולך להשתנות .

סטארט-אפ ישראלי חדש מנסה לבשר בשורה חדשה בתחום. SportJobz מציע פלטפורמה חדשה בתחום הספורט שכרגע ממוקדת בשחקני כדורסל ומאפשרת להם להציג את הכישורים שלהם, נתונים פיזיים, סטטיסטיקות, סרטוני וידיאו ועוד נתונים שיאפשרו לקבוצות ולסוכנים מכל העולם לאתר אותם ולפנות אליהם בהצעות להצטרף לקבוצות ספורט.

להיפתח לענפי ספורט נוספים

המערכת פתוחה גם לסוכנויות שחקנים אשר יכולות להציג בתשלום את השחקנים שלהם, ולקבוצות שיכולות להציג או למצוא שחקנים רלוונטיים על פי חיפוש לפי 20 קטגוריות שונות, אשר עוזרות להן למקד את החיפוש שלהן, לדוגמא חיפוש על פי גובה, סטטיסטיקה בריבאונד וכו'.

השירות מוצע על גבי אתר אשר מותאם למובייל וטאבלטים, ויש בו למעלה מ-3,500 שחקנים מ-97 מדינות.

החברה הוקמה על ידי שלושה מייסדים: רועי שטימלר, מנכ"ל החברה, ליאור ברושי, אשר בנה את האתר, ואריק ווקר, אשר יושב בארצות הברית ואחראי על הפיתוח העסקי. החברה עומדת לפני גיוס, וכעת המיקוד הינו על שיפור המוצר .

רועי שטימלר, מנכ"ל SportJobz. צילום: יח"צ

רועי שטימלר, מנכ"ל SportJobz. צילום: יח"צ

"אנחנו מתכוונים לפנות לעוד ליגות ולפתח את האתר לענפים נוספים מלבד כדורסל", מספר שטימלר. "המודל העסקי שלנו מבוסס כרגע על תשלום של סוכני שחקנים המשלמים כדי להעלות דף סוכנות ולהראות שחקנים שלהם. שחקנים עצמאיים יכולים לפתוח דף בסיסי בחינם, כאשר על מנת לשפר את הפרופיל להדגיש תכונות ומרכיבים נוספים, ייאלצו להוסיף כסף". שטימלר מוסיף כי "עד היום נסגרו חוזים בסכום של 200 אלף דולר בעזרת המערכת שלנו, ואנחנו מאמינים שזה רק יילך ויגבר".

נקודת מבט

SportJobz מציעים פלטפורמה חדשה וחכמה, אשר שוברת גבולות ומאפשרת לשחקנים ספורטיבים גישה וחשיפה למקומות בכל העולם, ומאפשרת להם חשיפה שתהווה עבורם מקפצה לקריירה הספורטיבית שלהם.

המערכת מאפשר שקיפות לשחקנים ויכולה לאפשר להם להשיג חוזים ללא עמלה גבוהה מדי של סוכנים.

SportJobz תוכל לפרוץ עם הרחבת הפעילות שלהם, בעיקר בארצות הברית, והחברה עשתה נכון כשצירפה איש פיתוח עסקי אשר יושב בארצות הברית ומגדיל את החשיפה של הפעילות והגדלת השימוש בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים