"המטרה: להיות בית לקהילת הסטארט-אפים בישראל"

"שדולת הסטארט-אפים בכנסת תטפל בבעיות של הקהילה, כולל סיוע והטבות מס, ותנסה להסתייע במדינה", אמר ח"כ יואל חסון, ממקימי השדולה ● הישיבה הראשונה תתקיים ביום ג' הקרוב

ח"כ יואל חסון. צילום: קובי קנטור

מדוע הקמת, יחד עם ח"כ יואב קיש, את השדולה למען הסטארט-אפים בישראל?
"עשינו זאת מאחר שיש המון תשומת לב לחברות ההיי-טק הגדולות ופחות לצרכים של הסטארט-אפים, שהם אלה שבעצם התחילו את ההיי-טק הישראלי ויוצרים את התקווה לכלכלה הישראלית. אנחנו רוצים להיות להם בית".

באילו צרכים מדובר?
"אנחנו רוצים לעודד סטארט-אפים לפעול, לטפל בבעיות שלהם, לנסות להסתייע במדינה, כולל במדען הראשי, לטפל בנושאים של סיוע והטבות מס ועוד. בישיבה הראשונה של השדולה, שתתקיים ביום ג' הקרוב, נעלה את הצרכים של הסטארט-אפים ונחשוב איך אפשר לפתור את הדברים.

כח"כים, אנחנו יכולים להשתמש בכלים הפרלמנטריים שלנו כדי להעלות לסדר היום את הבעיות של הסטארט-אפים בישראל – בצורה של שאילתות, הצעות לסדר, הצעות חוק ודיונים בוועדות הכנסת הרלוונטיות. באילו דרכים נבחר? על זה נחליט בישיבה הראשונה".

כיצד נולדה השדולה?
"זאת יוזמה משותפת של גל קלקשטיין, מבעלי קבוצת GKI (שישמש כמנכ"ל השדולה – י"ה), סטארט-אפים, חברות ועמותות שתומכות בסטארט-אפים, ושלי ושל ח"כ קיש. הגענו יחדיו למסקנה שאנחנו צריכים את הכלי הזה".

מה ייחשב כהצלחת השדולה?
"מבחן התוצאה, כמובן. אם נצליח לקדם את הנושאים, נסייע להצעיד קדימה את קהילת הסטארט-אפים בישראל".

סטארט-אפים, יזמים ואחרים שרוצים לעזור מוזמנים לפנות לכתובת המייל של לשכתו של ח"כ יואל חסון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים