ClickMe: כי מישהו צריך לזכור מה רצינו לעשות

מדובר באפליקציה פשוטה לשימוש, שבעצם מורכבת ממסך אחד בלבד בו כותבים את התזכורת וכותבים את המועד בו היא צריכה להופיע בסרגל ההתראות שלכם ● אבל אם חשבתם שבזה מסתכם העניין - טעות גדולה בידכם!

התזכורות עליך. ClickMe

מי שעוקב אחרי, כבר יודע שאני אוהב את האפליקציות הקטנות והממזריות הללו, שלפעמים נותנות פתרון נקודתי שטוב יותר מכל פתרון כולל שמציעות אפליקציות גדולות ומגוונות אפשרויות. במיוחד אני אוהב את אלה שמקצרות את הדרך אל קו המטרה, ואם מדובר באפליקציה ישראלית, אז שלוש פעמים כי טוב.

ClickMe, אפליקציה חדשה יחסית לסביבת אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1 ומעלה, מציעה תשובה לשילוש הכתוב לעיל. היא מבטיחה לקצר לרמה כמעט אפסית את הזמן שצריך להוציא על הכנת תזכורות, כך שבפועל יש צורך בפחות מדקה, וגם זה בהגזמה, כדי לכתוב תזכורת חדשה. מעכשיו גם אם אתם נתקלים במישהו ברחוב, תוכלו לשלוף את הטלפון ולהשתמש בו באמת בחוכמה, ולהשאיר לעצמכם תזכורת במהירות ליצור עמו קשר במועד נוח יותר שנוח לשניכם, ואפילו להזכיר בכמה מילים למה.

האפליקציה פשוטה לשימוש ובעצם מורכבת ממסך אחד בלבד בו כותבים את התזכורת וכותבים את המועד בו היא צריכה להופיע בסרגל ההתראות שלכם. כבר במסך הראשון בולטת עובדה אחת מעניינת מאוד: למעלה מופיע מספר הטלפון האחרון עמו בוצעה שיחה באמצעות הטלפון. ההיגיון לכך הוא שבמהלך השיחה יכולות כמובן לעלות מספר סוגיות שצריך ו/או כדאי להתייחס אליהן שוב, ולכן עדיף להשאיר תזכורת לכך.

אבל אם איש הקשר הזה הוא לא בדיוק זה שגורם למשתמש להשאיר לעצמו תזכורת באותו רגע, הוא יכול לבחור איש קשר אחר על ידי לחיצה על Select Contact. גם כאן אנשי הקשר ממוינים כברירת מחדל על פי השיחות האחרונות שבוצעו, אבל אין שום בעיה לבצע חיפוש ולמצוא את איש הקשר המתאים.

לעקוב אחר התזכורות

כך או כך, אפשר להוסיף לתזכורת הערה טקסטואלית, להשתמש בהקלטה כדי להשאיר את ההודעה, וכן להוסיף תמונה שמחליפה את תמונת איש הקשר, כמו למשל צילום של חשבון חשמל שצריך לדבר עליו עם חברת החשמל. השלב האחרון הוא לקבוע את העיתוי בו התזכורת תופיע, ולרשות המשתמש עומדים 11 כפתורים מוגדרים מראש, החל מעשר דקות, דרך שש שעות ועד שבעה ימים. ואם זה לא מספיק, אפשר תמיד ללחוץ על כפתור לוח השנה ולקבוע את התאריך והשעה המדויקים באמצעות המחוונים המתאימים.

אבל ClickMe לא מסתפקת כמובן רק ביצירת תזכורות. המשתמש גם יכול לעקוב אחרי התזכורות שהכין, והן מתחלקות לתזכורות שעדיין פעילות וכאלה שכבר עבר זמנן. בכל רשימה שכזו אפשר לבצע לחיצה ארוכה על אחת התזכורות, ואז לסמן מספר תזכורות וללחוץ על פח האשפה כדי להיפטר מהן לתמיד. השימוש ברשימת התזכורות שכבר היו פעילות מאפשר כמובן ליצור תזכורת חוזרת לאותו נושא בדיוק – לדוגמה, יום שצריך לאסוף את הכביסה מהמכבסה.

לחיצה על תזכורת פותחת חלון שמוקדש אך ורק לאותה תזכורת. איש הקשר מוצג בחלק העליון עם התוספות שהושארו – קרי טקסט, תמונה ואודיו – ובחלק התחתון יש ארבעה כפתורי פעולה. גרירת האייקון לאחד הכפתורים מאפשרת להגדיר מחדש את ההודעה, לסמן אותה כבוצעה, להתקשר אל איש הקשר וכן לשלוח אליו הודעה.

יש גם מספר הגדרות שאפשר לקבוע, כולל אפשרות שקובעת שבעת ביצוע צילום תמונת מסך, האפליקציה תפתח באופן אוטומטי. אפשר להגדיר גם כמה זמן ההודעה תישאר על המסך.

האפליקציה כאמור פשוטה יחסית והיא מיועדת למי שמספיקות לו תזכורות קצרצרות לעצמו, ולעצמו בלבד. במכשירי אנדרואיד בהם ניתן להגדיר את האפליקציות שמופיעות באופן קבוע בתחתית מסך הבית, אפשר לשלב את ClickMe גם בסרגל הזה, כך שהיא תהיה זמינה ולא יהיה אפילו צורך לבזבז זמן על החיפוש.

להורדה מ-Google Play, לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים