בילביז מחכימים את העסק

איך בעל עסק יכול לשפר את סיכוייו לשרוד? התייעלות של העסק הינה כורח המציאות ולכן הגיע פתרון העוזר לכל בעל עסק קטן ליהנות מיתרונות פיננסיים של חברות גדולות באמצעות שימוש בחכמת המונים

מימין לשמאל: מורן ציגל, CTO, אלירן קווין Developer, חן כהן, CEO & ,Co-Founder דן הילרוביץ', COO & Co-Founder, אורן רחמים, R&D & Co-Founder, בילביז

ניהול עסק קטן ובינוני הוא משימה מאוד מאתגרת, רוב רובו של צוות העסק כרוך במשימות יומיות להשגת לקוחות ולתת להם את השירות והמוצרים הטובים ביותר.
הסטטיסטיקה מדברת על סגירה של 30% מהעסקים הקטנים בישראל עד חמש שנים.

אז איך בעל עסק יכול לשפר את סיכוייו לשרוד? מעבר למתן שירות טוב במחיר שמתאים לקהל היעד שלו ובחירה בתחום שיהיה רלוונטי עבור קהל גדול ככל שניתן, או קהל ממוקד שמוכן לשלם מחיר ראוי עבור השירות? התייעלות של העסק הינה כורח המציאות, אך איך בעל עסק שטרוד בהישרדות יום יומית יוכל לבצע זאת?

בילביז (Billbeez) הוא פתרון העוזר לכל בעל עסק קטן ליהנות מיתרונות פיננסיים של חברות גדולות באמצעות שימוש בחכמת המונים. בגלל שאין לבעל העסק מספיק זמן להגיע לכל המשימות בהן הוא צריך לטפל, הוא מתמקד רק בעיסוק העיקרי ומזניח את המשימות הפיננסיות.

בילביז שולחים את כל המידע הפיננסי החשוב באמת ישירות לבעל העסק, מוכן לקבלת החלטה – תמונת מצב על העסק, המלצות אילו חשבוניות לשלם ומתי, התראות על חיובים חריגים ותובנות על בסיס השוואה לעסקים דומים.

המוצר שלהם באוויר כבר למעלה משנה בגרסת פיילוט סגורה המצריכה קבלת הזמנה כדי להצטרף. בקרוב הם יוצאים בגרסת בטא. בשיחה עם חן כהן רו"ח ואחד מהמייסדים הוא מספר על הרעיון למוצר:

"לעסקים קטנים אין את היכולת לקבל יעוץ קבוע של משרד רואי חשבון ויועצים כלכליים שילוו אותו ויעזרו לו לנהל את העסק שלו בצורה המיטבית ולשפר את ההכנסות שלו באופן קבוע. אנחנו באנו והצענו לעסקים קטנים כלי נוח וקל לשימוש אשר נותן להם תמונת מצב של ההוצאות בעסק, בעזרת שליחה פשוטה של החשבוניות שלהם למייל שניתן להם הם מקבלים השוואה ביחס לעסקים אחרים אם התשלום שלהם גבוה ויש לטפל בו ולקבל תוצאה יותר טובה, הכלי מאוד נוח לשימוש ומציב בפני בעל העסק תמונה ברורה"

מה בנוגע לפרטיות?
"אנחנו שומרים על הפרטיות של הלקוחות שלנו ולא חושפים מידע שהמערכת מקבלת, הלקוחות משתפים פעולה ולא חוששים מזליגת נתונים, ההבנה שפתרון כזה יכול להחזיקם לטווח ארוך יותר ממריצה אותם לשתף פעולה"

מה המודל העסקי שלכם?
"אנחנו גובים תשלום חודשי ובהמשך נאפשר לבעלי עסקי לשלם דרך המערכת ונגבה על כך עמלה, הבקשה לתשלום דרך המערכת הגיעה מבעלי העסקים שמעוניינים לטפל בנושא במקום אחד"

צוות החברה מונה שישה אנשים והחברה עומדת בפני גיוס.

מנקודת מבטי, חכמת ההמונים מאפשרת לנו כצרכנים קבלת מידע מקיף יותר, נותני שרות, בעיקר בעידן הדיגיטלי מעמידים מחירים שונים ללקוחות בסיטואציות שונות ומקשים בכך עלינו כצרכנים לקבל את המחיר הטוב ביותר.

בילביז מציעים מוצר חכם ורלוונטי לבעלי עסקים קטנים, בארצות הברית יש קרוב ל-30 מיליון עסקים קטנים כך שהפוטנציאל הטמון בכך הוא גדול. הפניה ללקוחות דרך צורך אמיתי שלהם מאפשרת לנותני שירות לגדול ולהעניק אחר כך שירותים נוספים.

כל בעל עסק יודע שהוא צריך מערכת לניהול העסק שלו, אך מתן מערכת שמאפשרת לו לייעל את הפעילות שלו יכול למשוך קהל רב יותר. החברה עומדת בפני גיוס ונראה כי היכולת שלה לחדור לשוק ולתת לבעלי עסקים כלים אמיתיים ויעילים לשיפור וניהול ההכנסות וההוצאות שלהם יהיה המפתח להצלחה.

סטארט-אפים בתחום ה-FinTech מאוד מבוקשים כיום על ידי מערכות בנקאיות בכל רחבי העולם , אשר מבינים כי הגן הסגור בו היו עד השנים האחרונות חייב להפתח אם ברצונם לנצל את היכולות הטכנולוגיות הטמונות היום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים