קוראים כותבים

Hubitas מבקשת להעלות את המוטיבציה של כותבים על ידי בניית קהילה בה יוכל כל קורא לתת להם הערות ומשובים

מתוך הבאנר של Hubitas

פרויקט כתיבה הוא אתגר משמעותי לכל כותב. היקף העבודה הנרחב והיכולת להתמיד במשימה שבה הכותב נמצא מול עצמו, ללא מעביד ישיר וללא סביבת עבודה קבועה, מקשה על כותבים רבים להתמיד ולעמוד בלוחות הזמנים שהם מתחייבים אליהם.

כל כותב מסגל לעצמו דרכים שונות לייצר עבורו סביבה מתגברת עבודה, מקום כתיבה מועדף, שעות כתיבה ואפילו נסיעה למקום מבודד בארץ אחרת, על מנת ליצור סיטואציה שתוביל את הכותב להצלחה בכתיבה ולסיום הפרויקט.

Hubitas מציעה פתרון חדש, שעושה שימוש במחשב, ברשתות חברתיות ובעולם הווירטואלי על מנת להעלות את המוטיבציה של כותבים בכל העולם.

לאחר בדיקות מרובות עם כותבים לקהלים שונים בנו אנשי Hubitas פלטפורמה של קהילה שבה כל כותב יכול לקבל תמיכה וסביבת עבודה נוחה. כל אחד מהם יכול להציב יעדים עבור המשימה שלו. יעדים אלה מפורסמים במערכת כך שכל משתמש יכול לקרוא אותם, ומכאן נוצרת התחייבות של הכותב כלפי חברי הקהילה האחרים.

כמו כן, כוללת הפלטפורמה תזמון משימות אונליין עם חברים וקולגות להגברת הפריון, כתיבה "ליד" כותבים אחרים – ניתן לראות את ההתקדמות שלהם, ומקום להתייעצות לגבי סוגיות שעולות בתהליך הכתיבה, על מנת לקצר את ההפסקות שהדבר גורם לכותבים ולהחזיר אותם למסלול היצירה מהר ככל שניתן.

החברה הוקמה ב-2013 על ידי עדי הלל ונעמן פלדי. היא משתתפת בתוכניות ההאצה והליווי של MindCET, שמיועדות לשלבים המוקדמים יחסית בחייהם של סטארט-אפים בתחום ה-EdTech – מערכות טכנולוגיות חינוכיות, החל משלב נביטת הרעיון ועד להתבססות הראשונית בשוק. חברות ויזמים נעזרים בתוכנית ומקבלים ממנה סיוע רחב על מנת להתקדם בפעילות שלהם, לקבל חיבורים על מנת ליצור שיתופי פעולה ולבוא במגע עם משקיעים פוטנציאליים, וכן ייעוץ ממנטורים.

חוות דעת

בעידן הנוכחי, לרבים מאיתנו יש הפרעות קשב. אנחנו מקבלים עשרות הודעות ביום – במיילים, ב-SMS, בפושים של אפליקציות, בווטסאפ (WhatsApp) ועוד. אנחנו חשופים למידע רב ולגירויים רבים, שמושכים אותנו בקלות לעזוב את המשימת שאנחנו צריכים לעשות ולצלול אליהם.

כותבים מספרים, לעצמם ולאחרים, תירוצים רבים מדוע הם עושים הפסקות בתהליך הכתיבה: עצלנות, פרויקטים נוספים, אין זמן, צריך להשקיע בילדים, אתחיל או אמשיך מחר, מה שאני כותב לא מספיק טוב ולכן אני עוצר וכן הלאה. הפלטפורמה של Hubitas, הכלים הווירטואליים הקלים לשימוש והעובדה שמשתמשים אחרים יכולים לעקוב אחריך ולראות איפה אתה נמצא בתהליך עשויים להיות לכותב לעזר.

המערכת מהווה דוגמה נוספת לשימוש בחוכמת ההמונים, ליכולת להיעזר באנשים נוספים, בניסיון שלהם, על מנת להמשיך להתקדם במשימה אליה הם חותרים.

הניסיון ליצור קהילה סביב רעיון מסוים הוא כיוון שבו נוקטים יזמים שונים ממגוון מקומות.

הסיכויים של Hubitas לקדם את הרעיון שלה לא רעים. יצירה של קהילת ענק, בכל תחום, היא אתגר גדול במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים