תוכן שיווקי

שלמה SIXT בחרה בפתרון של Menahel4U לניהול מערך שירותי הדרך

29/03/2017 14:25
שלמה SIXT מגדילה פרודוקטיביות עם Menahel4U. צילום מסך מתוך אתר שלמה SIXT

חברת שירותי הרכב שלמה SIXT בחרה בפתרון Service One של Menahel4U לניהול מערך שירותי הדרך, הגרירה ותיקוני הרכב שמפעילה החברה. הפתרון פועל באינטגרציה מלאה עם מערכת SAP Business One והוא עבר התאמה לדרישות העסקיות של שלמה SIXT על ידי גוף הפיתוח ב-Menahel4U. עשרות עובדים משתמשים במערכת החדשה – כולל מוקד הגרירה והתפעול של שלמה SIXT, המנהל את הפעילות, ועשרות נהגים וטכנאים, שמפעילים מובילי רכבים, גררים וניידות שירות הפרוסים ברחבי הארץ.

המערכת מאפשרת למוקד שירותי הדרך של שלמה SIXT להעביר קריאות לאנשי השטח באמצעות הטלפונים הניידים שלהם, לצפות בקריאות, לתעד את הטיפול בהן, לדווח את הטיפול חזרה למוקד ולעדכן את הקריאה עד לסגירתה. עוד תומכת המערכת בביצוע ההתחשבנות הכספית והגבייה המתבצעת מול הלקוחות הפרטיים, לקוחות קבוצת שלמה SIXT ולקוחות מזדמנים של שירותי רכב.

מור זיו, שלמה SIXT

מור זיו, שלמה SIXT

מור זיו, מנהלת פרויקט סאפ (SAP) במחלקת מערכות המידע של שלמה SIXT, ציינה כי "המערכת מאפשרת לשלמה SIXT שליטה מלאה במשימות השטח, אופטימיזציה של התהליכים התפעוליים בארגון, הגברת הפרודוקטיביות של מערך השטח בארגון, וניהול יעיל ואפקטיבי בזמן אמת של הפעילות".

"Look & feel מודרני"

זיו הוסיפה כי "הפתרון של Menahel4U מבוסס על המערכת הקלאסית – 'ונילה' – של SAP Business One, שעברה התאמה ופיתוח לדרישותינו הספציפיות. המערכת מספקת גמישות גבוהה למשתמשים, אך היא מאפשרת בנוסף גמישות גבוהה לגוף ה-IT של הארגון. כך, לדוגמה, המערכת נותנת לנו את האפשרות לחסום משתמשים מלבצע פעולות מסוימות, היא פועלת בסטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע, שרידות וגיבוי, והביצועים שלה הם נורמטיביים. המערכת נותנת Look & feel מודרני – היא נראית מודרנית, מרגישה מודרנית ומאוד ידידותית למשתמש".

"אחד היתרונות הגדולים של המערכת", אמרה זיו, "הוא בכך שאנשי השטח שלנו מפעילים אותה ישירות מהסמארטפון שלהם. המערכת החליפה מסופונים ייעודיים שהשתמשנו בהם בעבר ושנמצאו לצד הסמארטפון. השימוש במכשיר נייד אחד המרכז את כלל הפעילויות של איש השטח הוא גורם חשוב בייעול שיטות העבודה, ומאפשר לנו להתממשק טוב יותר עם המגמה של הגברת השימושיות בכלי המובייל במגזר הארגוני".

אסף סולל, Menahel4U

אסף סולל, Menahel4U

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U, ציין כי "המערכת מאפשרת לנהל מקצה לקצה את מכלול הפעילות של מוקד העובד מול אנשי שטח, והיא מבוססת על מודול השירות של SAP Business One. הפתרון מאפשר למוקד לנהל את הפעילות ברמה ארצית, כולל צפייה במיקומי עובדי השטח בזמן אמת על גבי מפה, מה שמאפשר ניהול אופטימלי של הפעילות. המערכת גם מאפשרת חיבור מיטבי למערכות ניהול המלאי של הארגון, ניפוק פריטים מהמלאי המצוי ברכב השירות במקביל להנפקת תעודת משלוח או חשבונית מס, החתמת הלקוח ושליחת מסמך סיכום ללקוח במעמד סיום הטיפול בקריאה, גבייה של התשלום במזומן, בהמחאה או באשראי בשטח בזמן אמת והפקת קבלה ישירות מה-SAP Business One".

Menahel4U (מנהל4יו) היא שותפה עסקית מובילה של סאפ. החברה מוגדרת כ-International SAP Gold Partner, והיא זכתה בתואר שותף מצטיין של סאפ ב-11 השנים האחרונות ברציפות. Menahel4U מובילה בישראל את תחום היישום במערכת SAP Business One, עם 1,400 לקוחות, והיא מפעילה את מרכז התמיכה הגדול בארץ לתחום, שכולל מנהלי פרויקטים ומיישמים מומחי מערכת סאפ, מגוון של פתרונות משלימים ומומחיות ביישום פתרונות בילינג. Menahel4U הינה השותף היחיד בישראל המורשה במתן שירותי סאפ בענן מנוהל, והיא בעלת הסמכת MCaaS (ר"ת Managed Cloud as a Service).

לפרטים אודות הפתרון של  Menahel4U לחצו על הלינק הבא מסופונים לטכנאים.

אירועים קרובים