תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Day, יום ג' 7 בפברואר, סטוקו

HackerU Pro נבחרה להיות שותפת ההדרכה של SuSE ישראל

החברה תחל להעביר בשבועות הקרובים קורסים והסמכות ללקוחות SuSE בישראל

03/01/2017 10:27

חברת ההדרכה HackerU Pro, המתמחה בהדרכה למקצועות ההיי-טק, נבחרה להיות שותפת ההדרכה של SuSE ישראל.

במסגרת השותפות תחל בקרוב HackerU Pro להעביר סדרה של קורסים והכשרות Linux בתחומים שונים, בהם הסמכות Enterprise Linux, הקמת ענני מחשוב מבוססי OpenStack, ניהול אחסון מבוסס תוכנה (Enterprise Storage Administration) וקורסים ייחודיים בנושאי מערכות סאפ (SAP), Cluster ומערכות בזמינות גבוהה (High availability).

כמו כן, יוצעו קורסים מתקדמים בהתאמה אישית לחברות המפעילות מערכות Linux וקורסי DevOps. זאת ועוד יוצעו לציבור קורסי מבוא אשר יאפשרו לאנשי טכנולוגיה להיכנס אל עולם ה-Linux לעסקים. הקורסים יתקיימו במרכז ההדרכה של HackerU Pro ברמת גן.

לדברי דורון אופק, מנכ"ל SuSE ישראל, "HackerU Pro היא אחת מחברות ההדרכה הטכנולוגית הטובות בישראל ויש לה את היכולות לקחת קדימה את התחום ולנער אותו, כפי שאנחנו התחייבנו לעשות. הכוונה היא להתחיל בסדרה של הכשרות שתאפשר לשוק הישראלי להכניס את הטכנולוגיה המתקדמת, אותה מביאה SuSE לשולחן".

דורון אופק, מנכ"ל SuSE ישראל

דורון אופק, מנכ"ל SuSE ישראל

SuSE היא החברה המובילה בעולם בפיתוח ותמיכה במערכות מבוססות Linux לסביבות קריטיות ולארגונים. SuSE היא המפתחת של הפצת ה-Linux הפופולרית SuSE Linux Enterprise Server ושל הפרויקט הקהילתי OpenSuSE.

החברה מספקת את הפצות ה-Linux שלה לארגונים, את מערכות ה-Live update המאפשרות עדכונים בזמן אמת למערכות חיות ללא צורך בביצוע אתחול, OpenStack ארוזה בתוך סביבת Cloud המאפשרת הקמת ענן פרטי בטווחי זמן מיידים, Software Defined Storage המאפשרת לנהל את אחסון המידע המבוזר בין שרתים ומחשבים שונים בארגון באופן מרוכז ומסודר, כלי ניהול עוצמתיים ועוד.

אירועים קרובים