מנכ"ל CA יגיע בחודש הבא לישראל – בפעם השלישית

ביל מק'קרקן יהיה דובר המפתח בכנס השנתי של CA ישראל, שיתקיים ב-19 ביוני, בהפקת אנשים ומחשבים ● מק'קרקן ביקר בארץ בתחילת 2010 וביוני אשתקד, אז השתתף בוועידת הנשיא

ויליאם (ביל) מק'קרקן, מנכ"ל ויושב ראש מועצת המנהלים של CA, צפוי להגיע לישראל בחודש הבא – כך נודע לאנשים ומחשבים. מדובר בביקור השלישי שלו בארץ.

מק'קרקן יהיה דובר המפתח בכנס השנתי שעורך הסניף הישראלי של החברה, שמופק על ידי אנשים ומחשבים וייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ב-19 ביוני. בנוסף, הוא צפוי להיפגש עם לקוחות אסטרטגיים של הסניף המקומי של CA ולבקר במרכז הפיתוח שלה, על בסיס רכישות עבר שביצעה בארץ.

בינואר 2010 מונה מק'קרקן, שהיה עד אז רק יושב ראש CA, לשמש גם כמנכ"ל שלה. מק'קרקן, בן 69, הצטרף למועצת המנהלים של CA ב-2005 ומונה לתפקיד יושב ראש לא-ביצועי ב-2007. לפני שהצטרף לחברה מילא מק'קרקן תפקידי ניהול רבים ביבמ (IBM), במשך תקופה של 36 שנים. בין השאר, הוא כיהן כמנכ"ל חטיבת המדפסות של הענק הכחול וכמנהל שיווק עולמי בחברה הבת, IBM PC.

מיד עם מינויו לתפקיד הבטיח מק'קרקן לאנליסטים ולעיתונאים כלכליים בארצות הברית ש-CA תשקיע מדי שנה 300 מיליון דולרים בתחומי מיחשוב ענן ורכישות של חברות תוכנה בעולם אבטחת המידע. הוא הסביר, כי הרכישות הן חלק מהמאבק באורקל (Oracle) וביבמ בתחום.

המנכ"ל החדש של CA ביקר בישראל פחות משלושה שבועות אחרי מינויו. בביקור זה הוא אמר, כי "אני מצוי בתעשייה כבר 45 שנים והבעיות של המנמ"רים לא השתנו במהלכן. הן דומות במהותן – לספק יישומים עסקיים, לענות לצרכי העסק ולהטמיע שינויים במהירות. מגמות הווירטואליזציה ומיחשוב הענן עונות בצורה הטובה ביותר מאי פעם על בעיות אלה. בכוונתי לממש את החזון שלפיו CA תוביל את ניהול הווירטואליזציה הארגונית ואת ניהול סביבת הענן הארגוני".

ביוני 2011 הגיע מק'קרקן בשנית ארצה והשתתף בוועידת הנשיא שנערכה בירושלים.

לפני חצי שנה, בכנס הלקוחות השנתי של החברה, CA World 2011, שנערך בלאס-ווגאס, אמר מק'קרקן, כי "אנחנו עומדים בפתחה של סערה טכנולוגית שתשנה את העולם. כבר כיום המדיה החברתית משמשת ככלי להפלה של משטרים וממשלות, מיחשוב הענן גורם לתאגידי ענק לפעול באופן שזר להם ומודלים עסקיים הופכים תעשיות על פיהן. זו תקופה מרתקת עבור ענף ה-IT, ואין ספק שהשיא עוד לפנינו".

רוצים לשמוע את מק'קרקן? הירשמו ל-CA Expo, הכנס השנתי של CA ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים