ויקיפדיה מציעה כלי עריכה פשוט יותר

העורך הוויזואלי יאפשר לכולם לערוך מאמרים ביותר קלות ומהירות ● לפי שעה מוצע כלי העריכה החדש בגרסת בטה, שעדיין סובלת מלא מעט באגים, אבל בהמשך תוצע הגרסה הפשוטה, בעלת הממשק הסטנדרטי, לכלל המשתמשים

בוויקיפדיה (Wikipedia) שוקדים על כלי עריכה ויזואלי ופשוט יותר, שיקל על המשתמשים לערוך, לתקן וללטש מאמרים. לפי שעה מוצע כלי העריכה החדש בגרסת בטה, שעדיין סובלת מלא מעט באגים, אבל בהמשך תוצע הגרסה הפשוטה, בעלת הממשק הסטנדרטי, לכלל המשתמשים.

בגרסת הבטה החדשה של הכלי אפשר לשלוט בקלות על העימוד ולהוסיף רשימות עם תבליטים או רשימות ממוספרות, וכן לבחור אם הטקסט יהיה נטוי או מודגש או להוסיף קישורים בשולי העמוד. כן מוצע מגוון רחב של כותרות או כניסות. ניתן להציג את הטקסט הערוך לצד הטקסט המקורי ולהשוות ביניהם, וליהנות גם ממקשי קיצור ורשימות היסטוריה.

הכלי החדש עשוי לתת מענה לבעיה מוכרת, שצוינה גם במאמר שפורסם לא מכבר באקונומיסט (Economist), של ירידה במספר העורכים הפעילים. על פי המאמר, הגיע מספר העורכים הפעילים בוויקיפדיה לשיא ב-2007, ומאז הוא נמצא במגמת ירידה. הירידה הגדולה ביותר נרשמה במספר העורכים המזדמנים. עם זאת, מספר הצפיות בערכים של ויקיפדיה נותר גבוה מאוד ועומד על כ-7.5 מיליארד בחודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים