טלדור תקשורת שידרגה את ליבת הרשת של מימון ישיר; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה טלדור במימון ישיר פתרונות של F5 לחלוקת עומסים בין קווי האינטרנט של הארגון ולהגנת אפליקציות ה-WEB הארגוניות ● רועי ברוכים, מנהל תשתיות במימון ישיר: "שילוב פתרונות F5 בליבת הארגון סיפק קפיצת מדרגה מהותית למתן שרידות וחלוקת העומסים למערכות האפליקטיביות ולשירותי התקשורת של החברה"

טלדור תקשורת השלימה פרויקט לשדרוג רשת התקשורת של חברת מימון ישיר בהיקף של מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט שודרגה ליבת התקשורת של מימון ישיר באמצעות הטמעת מערכות אבטחת מידע מאוחדות – UTM FW – בליבת הדטה-סנטר הארגוני ומערכות סינון נוספות בשערי הכניסה של החברה.

הפרויקט שילב ביצוע סגמנטציה תוך הפרדה מערכתית בין שרתי המערכות והאפליקציות השונות והמשתמשים, וכן פתרונות אבטחת מידע בשערי הארגון, זאת בנוסף לתשתית תקשורת של סיסקו (Cisco), אשר קיימת בארגון מזה כמה שנים.

הפרויקט כלל גם הטמעת פתרונות של חברת F5, בהם Link Controller – לביצוע חלוקת עומסים בין קווי האינטרנט של הארגון; LTM – לביצוע חלוקת עומסים פנימית בין השירותים השונים; ו-WAF – להגנת אפליקציות ה-WEB הארגוניות.

בנוסף, הוטמע ברשת פתרון השו"ב של חברת Centerity, המאפשר לדגום ולהפיק דיווחים בזמן אמת על כלל רכיבי רשת התקשורת מהרמה האפליקטיבית ועד הרמה הפיזית .

רועי ברוכים, מנהל תשתיות במימון ישיר, אמר כי "שילוב פתרונות F5 בליבת הארגון סיפק קפיצת מדרגה מהותית למתן שרידות וחלוקת העומסים למערכות האפליקטיביות ולשירותי התקשורת של החברה. הטמעת מערכת ה-WAF צפויה להסתיים בשבועות הקרובים ותספק מענה אבטחת מידע דינמי ברמה הגבוהה ביותר לאתר האינטרנט התפעולי של החברה".

עוד אמר ברוכים, כי "שילוב פתרונות פורטינט (Fortinet) במערך הכולל מספק שירותי FW ושירותי אבטחת מידע נוספים שמתאימים לצרכיה של החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים