אורקל תרכוש את ספקית שירותי הענן RightNow תמורת 1.5 מיליארד דולרים במזומן

שירות מיחשוב הענן של RightNow, הפועלת ממונטנה שבארצות הברית, מסייע לארגונים לספק ללקוחותיהם חוויית שירות משופרת מול מרכזי השירות, ב-ווב וברשתות החברתיות ● תומס קוריאן, סגן נשיא בכיר באורקל לתחום הפיתוח: "אנו נעים באופן אגרסיבי לעבר היעד שהצבנו לעצמנו - היכולת להציע ללקוחות הארגוניים היצע מלא של פתרונות מיחשוב ענן"

אורקל (Oracle) הודיעה, כי תרכוש את RightNow Technologies, המספקת שירותי מיחשוב ענן. הרכישה תתבצע על פי ערך של 43 דולרים למניה, המשקף סכום רכישה של 1.5 מיליארד דולרים, שישולמו במזומן. הרכישה צפויה להסתיים בסוף השנה ולכל המאוחר בתחילת 2012, בכפוף לאישורים הרגולטוריים ולהסכמה של בעלי המניות של החברה הנרכשת.

שירות מיחשוב הענן של RightNow, הפועלת ממדינת מונטנה שבארצות הברית, מסייע לארגונים לספק ללקוחותיהם חוויית שירות משופרת מול מרכזי השירות, ב-ווב וברשתות החברתיות. על פי אורקל, "שתי החברות יחדיו מאפשרות ללקוחות הארגוניים לספק ללקוחות שלהם חוויית שירות עילאית בכל נקודת מגע, ולאורך ולרוחב כל הארגון, בכל ערוץ תקשורת".

לדברי תומס קוריאן, סגן נשיא בכיר באורקל לתחום הפיתוח, "אנו נעים באופן אגרסיבי לעבר היעד שהצבנו לעצמנו – היכולת להציע ללקוחות הארגוניים היצע מלא של פתרונות מיחשוב ענן בכל מגוון העולמות – מיכון מכירות, משאבי אנוש, ניהול טאלנטים, רשתות חברתיות, בסיסי נתונים וג'אווה (Java). זאת, כחלק מההיצע ההולך וגדל שלנו בענן הציבורי". קוריאן הוסיף, כי "שירותי מיחשוב הענן של RightNow בתחום שירות לקוחות מהווים תוספת משמעותית להיצע שלנו".

"אורקל החליטה להיות משמעותית בכל הקשור לבניית הענן הציבורי שלה", אמר לסוכנות בלומברג (Bloomberg) ריצ'ארד וויליאמס, אנליסט ב-Cross Research. לדבריו, "זהו הצעד המשמעותי הראשון שלהם בתחום הרכישה של תשתיות למיחשוב ענן, וככזה הוא בעל משמעות".

אורקל השקיעה בעשור שחלף יותר מ-40 מיליארד דולרים ברכישה של יותר מ-70 חברות. הרכישה המשמעותית האחרונה שלה הייתה זו של סאן (Sun), שהסתיימה בינואר 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים