חגיגת שירות הלקוחות של לאומי קארד ומטריקס
מימין: אורן דרור, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים במיקרוסופט ישראל; שמוליק קרא, משנה למנכ"ל לאומי קארד; דני כהן, מנכ"ל לאומי קארד; דודו בן אבו, ארכיטקט בכיר במיקרוסופט; אודי אשכנזי, מנהל חטיבת הטלקום ו-CRM במטריקס; ורדית ווזנר, מנהלת אפקט דינמיקס CRM במטריקס; ואשר רשף, סמנכ"ל מערוכת מידע בלאומי קארד
לרגל עלייתה לאוויר של מערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft), שהוטמעה על ידי אפקט דינמיקס CRM מקבוצת מטריקס, נערך טקס חגיגי בהשתתפות בכירי לאומי קארד, מיקרוסופט ומטריקס, לציון העידן החדש בניהול קשרי הלקוחות של לאומי קארד.
בטקס ההשקה החגיגי השתתפו דני כהן – מנכ"ל לאומי קארד, שמוליק קרא – משנה למנכ"ל בלאומי קארד, אשר רשף – סמנכ"ל מערכות המידע בלאומי קארד, אודי אשכנזי – מנהל חטיבת הטלקום ופתרונות CRM במטריקס, אורן דרור – סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים במיקרוסופט, עינת זרמי – מנהלת מחלקת CRM בלאומי קארד, ורדית ווזנר – מנהלת אפקט דינמיקס CRM במטריקס ועוד.















תגובות
(0)