חלונות פון מתרחבת באירופה

הנתח של מערכת ההפעלה הסלולרית מבית מיקרוסופט נושק את ה-10% ● העלייה שלה באה על חשבון iOS ושתיהן מפסידות לאנדרואיד - בענק

חלונות פון (Windows Phone), מערכת ההפעלה לטלפונים ניידים של מיקרוסופט (Microsoft), זוכה לעדנה מסוימת. לפי חקר שוק שביצעה חברת Kantar Worldpanel ComTech, הנתח שלה בחמש המדינות הגדולות באירופה עלה ברבעון השני של השנה ל-8.8%, לעומת 6.9% בלבד באותה התקופה בשנה שעברה.

העלייה הושגה בעיקר על חשבון ה-iOS של אפל (Apple) שאיבדה 0.4% מנתח השוק שלה ל-15.3%, וכן על חשבון בלקברי (Blackberry) שהגיעה לנתח כל כך נמוך עד כדי שחברת המחקר כבר משייכת אותה לקטגוריה "אחרים".

אנדרואיד (Android) ממשיכה להוביל את השוק האירופי בגדול, ועדיין מדהים לראות שהיא מצליחה לגדול בעוד כמה אחוזים. במחקר הנוכחי היא הגיעה ל-74% מהשוק, לאחר שעלתה ב-2%.

השליטה של מערכת ההפעלה מבית גוגל (Google) ברורה גם בארצות הברית, אם כי מתונה יותר: שם היא חולשת על 62% מהשוק. עם זאת, מדובר בעלייה חזקה מאוד לעומת הרבעון השני בשנה שעברה. מה שמפתיע הוא שלפי סקר זה איבדה iOS בארצות הברית 10.5% – מ-42% ל-31.5%. חלונות פון, שכאמור, עלתה באירופה, דווקא ירדה קלות בארצו של הדוד סם ועומדת שם על קצת פחות מ-4% מהשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים