גילי שלזינגר, One1: "ה-ERP הישראלי כולל רכיבים שאינם קיימים אצל סאפ ואורקל"

"ערכנו בדיקה ואיתרנו שורה ארוכה של רכיבים שלא קיימים אצל המתחרים, ואחרים לא מותאמים לשוק הישראלי", אמרה שלזינגר, סמנכ"לית המכירות והשיווק של הקבוצה, בכנס פורום C3 של אנשים ומחשבים ● היא הציגה את One1 View, המיצוב החדש של מערכת ה-ERP הוותיקה של החברה

"ה-ERP הישראלי כולל רכיבים שלא קיימים אצל סאפ (SAP) ואורקל (Oracle). ערכנו בדיקה השוואתית-מקצועית ואיתרנו שורה ארוכה של רכיבים שכלל לא קיימים באופן אינטרגלי אצל המתחרים, ואחרים לא מותאמים לשוק הישראלי", כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת One1.

שלזינגר דיברה בכנס של פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך בסוף השבוע בבודפשט, בירת הונגריה, בהפקת הקבוצה ובהשתתפותם של כמה עשרות מנמ"רים ומנהלים בכירים מחברות ה-IT. מנחה הכנס היה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

בדבריה הציגה שלזינגר בפני המשתתפים את One1 View – המיצוב החדש של מערכת ה-ERP הוותיקה של החברה. לדבריה, "ההבדל העיקרי שבין המערכות של המתחרים הוא שאין להם פתרונות מובנים שמותאמים לשוק הישראלי, הן ברמה הפיננסית והן ברמת פתרונות ניהול רכש, מלאי ותזרים מזומנים. הפתרונות האלה הם חלק בלתי נפרד מהחבילה שאנחנו מציעים ואין צורך לפתח או לעסוק בהתאמות, כפי שדורשות המערכות האחרות".

"כולנו יודעים שלשוק הישראלי יש דרישות ורגולציות מיוחדות, והיתרון המרכזי שלנו הוא שאנחנו עובדים ומפתחים בארץ כבר 25 שנים, ללקוח יש גישה ישירה ומהירה לכל בעיה שהוא נתקל בה והוא לא צריך להמתין למומחים או לפיתוח מחו"ל", הוסיפה שלזינגר.

היא אמרה כי בסקר האחרון של STKI צוינה One1 כמיישמת ה-ERP הגדולה בישראל. "המטרה של One1 היא להעביר לקוחות של סאפ ואורקל למערכת ה-ERP הישראלית שלנו. יש לנו מומחי סאפ ואורקל שעובדים אצלנו והם יכולים להעביר לקוחות למערכת שלנו בצורה מקצועית ומהירה".

שלזינגר ציינה כי קצב ההצטרפות ל-ERP של One1 עומד על 1,000 בשנה וסך כל הלקוחות מגיע ל-13 אלף. עוד היא ציינה כי בכל שנה יוצאים שלושה שדרוגים למערכת "וכל שדרוג או פיתוח שנעשה על ידי אחד הלקוחות מופץ מיד לכל השאר, כדי שלא יהיה צורך בפיתוח נוסף, אם מדובר בארגונים דומים".

במהלך הרצאתה הציגה שלזינגר סיפורי לקוחות שעברו ל-ERP של החברה, בהם רשת הקמעונות מגה, שמגלגלת מחזור של שלושה מיליארד שקלים בשנה, עם 210 סניפים ו-550 משתמשים במערכת. One1 זכתה בפרויקט של מגה במהלך השנה ותהליך היישום וההטמעה יסתיים בשנה הבאה, לדברי שלזינגר.

מלבד שלזינגר הרצו בכנס: עמית דובר ו-ואדים חשנסקי מיעל תוכנה, אלון כהן, מנכ"ל אוטופונט, כפיר אלפנדרי מדל, משה לסמן מגלובל דטה סנטר וטל נברו, יועצת אינטרנט ורשתות חברתיות.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים להונגריה

דיווחים נוספים מהכנס – בימים הקרובים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים